MasterCard: consumatorii doresc recompense valoroase pentru cumparaturile zilnice
Data publicarii: 07-09-2006
Rezultatele arata ca din ce in ce mai multi posesori de carduri doresc recompense valoroase, respondentii optand pentru discount-uri la excursiile de weekend in orasele europene (33%), intrari libere la cinematograf, teatru sau bilete la concerte (26%), sedinte gratuite de spa (25%), ori reamenajarea casei sau a gradinii (24%).
Cu toate acestea, consumatorii apreciaza mult bonusurile valorice de la retailerii pe care ii viziteaza zilnic. 65% dintre cei intervievati doresc un card de credit care sa le ofere reduceri la cumparaturile pe care le efectueaza si 57% doresc sa primeasca, la sfarsitul anului, recompense in numerar, ca procent din valoarea cumparaturilor efectuate. Supermarket-urile (41%) si benzinariile (31%) sunt sectoarele de activitate de unde consumatorii doresc sa primeasca recompense cel mai des.
Rezultatele studiului arata ca personalizarea recompenselor este cheia care duce la cresterea preferintelor consumatorilor in ceea ce priveste cardurile de credit co-branded. Sase din zece (59%) respondenti au spus ca ar fi interesati de un card de credit care sa le ofere beneficii flexibile, permitandu-le sa schimbe modalitatea in care folosesc punctele de recompense oricat de des doresc.
Frederic Conrads, Head of Cobranding, MasterCard Europe, spune:
"Consumatorii, conform studiului nostru, privesc bonusurile de pe cardurile de credit foarte pragmatic. Ei doresc sa poata beneficia de recompense variate, de la reducerile obtinute la benzinarii la vacantele de un weekend in strainatate. Un card care sa le permita sa aleaga ce doresc, cand doresc, poate deveni cel mai utilizat card din portofel."
Ce spune cardul tau de credit despre tine?
Studiul arata ca o treime dintre consumatorii europeni sunt atrasi de un card de credit care indica puterea de cumparare si prestigiul (34%), lucru foarte popular printre italieni (55%). Unei treimi i-ar placea ca instrumentul de credit sa fie legat de o marca puternica de retail, care sa le reflecte interesele personale (32%), polonezii fiind cei mai interesati de aceasta (39%).
Un sfert dintre consumatori ar fi atrasi de un design deosebit al cardului (24%), polonezii dorindu-si in mod special acest lucru (37%). Un alt sfert ar dori un card pe care sa-l personalizeze cum vor (26%), pe primul loc aflandu-se italienii (34%).
Dupa supermarket-uri si benzinarii, sectoarele de activitate de unde consumatorii ar dori un card co-branded ar fi turismul (24%) si moda (23%). Italienii isi doresc cel mai frecvent un card de la o agentie de turism (33%), nemtii un card din sectorul fashion (32%), iar francezii isi doresc un card de la un supermarket (53%) sau de la benzinarii (41%).
Posesorii cardurilor de credit cu varsta intre 18 si 24 de ani, comparativ cu cei care au peste 25 isi doresc un card co-branded din sectorul fashion, in timp ce posesorii de carduri cu varsta intre 35 si 44 de ani isi doresc un card pentru supermarket, fapt care reflecta prioritatile familiilor tinere.
Conrads spune:
"Identitatea marcii este un subiect important care ii preocupa pe consumatori, asa ca nu este nici o surpriza ca oamenii doresc ca instrumentul de plata din portofelul lor sa reflecte interesele si aspiratiile lor. Consumatorii vor utiliza mai des un card cu care au o legatura emotionala, fie ca acesta este legat de o marca de lux sau de clubul lor favorit de fotbal, mai ales daca acel card ofera recompense care ii ajuta sa mentina sau sa atinga un anumit stil de viata."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private