De ce dispar punctele de loialitate de pe facturile operatorilor de telefonie mobila
Data publicarii: 22-11-2010 | IT&C
Abonatii operatorilor de telefonie mobila sunt recompensati cu puncte de loialitate pentru fidelitatea acestora. In ultima vreme, insa, tot mai multi abonati remarca cu stupoare ca pierd din punctele de loialitate si nu isi pot explica acest lucru.
Motivul pentru care punctele de loialitate dispar de pe factura este foarte simplu, acestea au termen de valabilitate. Astfel, atat in cazul Vodafone, cat si in cazul Orange, punctele de loialitate expira dupa 36 de luni.
Conform oficialiilor Vodafone, decizia ca punctele de loialitate sa isi piarda valabilitatea dupa 36 de luni a fost luata inca din anul 2003.
"Inca de la lansarea programului de loialitate, in 2003, a fost implementata aceasta componenta", au declarat pentru Capital oficialii companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut