Brandul turistic al Romaniei a fost lansat in Germania
Data publicarii: 06-12-2010 | TurismBrandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata germana la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment organizat la Munchen, cu aceasta ocazie fiind definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care va opera din 2011 curse charter din Nurnberg catre Constanta.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private