Brandul turistic al Romaniei a fost lansat in Germania
Data publicarii: 06-12-2010 | TurismBrandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata germana la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment organizat la Munchen, cu aceasta ocazie fiind definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care va opera din 2011 curse charter din Nurnberg catre Constanta.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri