Brandul turistic al Romaniei a fost lansat in Germania
Data publicarii: 06-12-2010 | TurismBrandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata germana la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment organizat la Munchen, cu aceasta ocazie fiind definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care va opera din 2011 curse charter din Nurnberg catre Constanta.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025