Oriflame Romania estimeaza pentru 2010 o crestere usoara a afacerilor, fata de 20 mil. euro in 2009
Data publicarii: 10-12-2010 | AfaceriOriflame Romania, subsidiara locala a companiei suedeze de produse cosmetice cu vanzare directa, estimeaza o crestere usoara a cifrei de afaceri pentru acest an, fata de afacerile inregistrate in 2009, de circa 20 milioane euro, a declarat joi presedintele Oriflame International, Magnus Brannstrom.
"In anul 2009, Oriflame Romania a avut o cifra de afaceri de circa 20 milioane euro. Dupa o scadere in prima jumatate a anului 2010, urmata de o crestere in a doua jumatate a anului, compania estimeaza, in ansamblu, o crestere usoara pentru anul 2010. De obicei, ne ferim sa dam cifre exacte sau procente", a declarat joi, in cadrul unei conferinte la Bucuresti, directorul executiv si presedintele Oriflame International, Magnus Brannstrom.
De asemenea, intrebat daca producatorul de cosmetice ia in considerare constructia unei fabrici in Romania, oficialul grupului a raspuns ca acest proiect ar fi interesant, insa nu pentru viitorul apropiat.
"In prezent, derulam un plan pentru constructia celei de-a doua fabrici in Rusia. Romania este intr-adevar una dintre cele mai importante piete pentru noi in regiune si luam in considerare constructia unei fabrici aici, dar nu in urmatorii ani", a adaugat oficialul Oriflame International.
Totodata, Magnus Brannstrom a spus ca investitiile Oriflame Romania se vor focusa anul viitor in marketing, publicitate si crearea si promovarea cataloagelor, insa nu a furnizat o cifra exacta alocata in acest sens.
Oriflame a aniversat joi 15 ani pe piata romaneasca, in prezenta conducerii Oriflame International si a Oriflame Romania. Compania comercializeaza sase categorii principale de produse: pentru ingrijirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness.
Oriflame Romania are o cota de piata de 5% din piata de cosmetice. Infiintata in 1995, Oriflame Romania are in prezent 125 de angajati si peste 58.000 clienti directi si consultanti. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat in 2009 la aproximativ 20 milioane euro.
Oriflame International are vanzari anuale de peste 1,3 miliarde euro, circa 3,3 milioane consultanti independenti si 7.500 de angajati. Oriflame are activitati in peste 60 de tari de pe glob, iar in 13 din acestea este prezenta prin francize. De asemenea, compania are sase fabrici, in Suedia, Polonia, China (doua fabrici), Rusia si India. Portofoliul companiei cuprinde 950 de produse anual. Incepand din martie 2004, Oriflame este listata la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.
"In anul 2009, Oriflame Romania a avut o cifra de afaceri de circa 20 milioane euro. Dupa o scadere in prima jumatate a anului 2010, urmata de o crestere in a doua jumatate a anului, compania estimeaza, in ansamblu, o crestere usoara pentru anul 2010. De obicei, ne ferim sa dam cifre exacte sau procente", a declarat joi, in cadrul unei conferinte la Bucuresti, directorul executiv si presedintele Oriflame International, Magnus Brannstrom.
De asemenea, intrebat daca producatorul de cosmetice ia in considerare constructia unei fabrici in Romania, oficialul grupului a raspuns ca acest proiect ar fi interesant, insa nu pentru viitorul apropiat.
"In prezent, derulam un plan pentru constructia celei de-a doua fabrici in Rusia. Romania este intr-adevar una dintre cele mai importante piete pentru noi in regiune si luam in considerare constructia unei fabrici aici, dar nu in urmatorii ani", a adaugat oficialul Oriflame International.
Totodata, Magnus Brannstrom a spus ca investitiile Oriflame Romania se vor focusa anul viitor in marketing, publicitate si crearea si promovarea cataloagelor, insa nu a furnizat o cifra exacta alocata in acest sens.
Oriflame a aniversat joi 15 ani pe piata romaneasca, in prezenta conducerii Oriflame International si a Oriflame Romania. Compania comercializeaza sase categorii principale de produse: pentru ingrijirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness.
Oriflame Romania are o cota de piata de 5% din piata de cosmetice. Infiintata in 1995, Oriflame Romania are in prezent 125 de angajati si peste 58.000 clienti directi si consultanti. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat in 2009 la aproximativ 20 milioane euro.
Oriflame International are vanzari anuale de peste 1,3 miliarde euro, circa 3,3 milioane consultanti independenti si 7.500 de angajati. Oriflame are activitati in peste 60 de tari de pe glob, iar in 13 din acestea este prezenta prin francize. De asemenea, compania are sase fabrici, in Suedia, Polonia, China (doua fabrici), Rusia si India. Portofoliul companiei cuprinde 950 de produse anual. Incepand din martie 2004, Oriflame este listata la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut