Academia Catavencu a fost desemnat cel mai puternic brand din presa scrisa autohtona
Data publicarii: 16-12-2010 | MediaAcademia Catavencu a fost desemnat de consumatori cel mai puternic brand din presa scrisa autohtona, la gala de premiere Superbrands 2010 care a avut loc in Capitala.
"Performanta notabila tinand cont ca 2010 a fost, pentru print, cel mai greu an de dupa '89. Din pacate, din ce se vede, nu mai rau decit 2011", noteaza cei de la saptamanalul Academia Catavencu.
Din media romaneasca au mai fost premiate, cu acelasi prilej, posturile Radio Romania si Radio Zu.
Sensiblu a ocupat locul 10 in Programul Consumer Superbrands 2010, fiind pentru prima oara cand un brand romanesc intra in acest top, alaturi de branduri internationale, remarca IQads.ro. Celelalte superbranduri din Top 10, desemnate in cadrul Superbrands Tribute Event and Trophy Awards Ceremony sunt, in aceasta ordine, Google, BMW, Coca Cola, Pampers, Mercedes-Benz, Nokia, Nike, Jack Daniel's si Microsoft.
Trei dintre brandurile din Top 10 Superbrands de anul acesta au fost desemnate castigatoare si in 2009, mai noteaza IQads.ro. Acestea sunt Coca-Cola, care se mentine pe locul 3, Nokia (locul 5 in 2009, locul 6 in 2010) si Microsoft, care a cazut de pe locul 6, obtinut la Business Superbrands 2009, pe locul 9 la Consumer Superbrands 2010.
"Performanta notabila tinand cont ca 2010 a fost, pentru print, cel mai greu an de dupa '89. Din pacate, din ce se vede, nu mai rau decit 2011", noteaza cei de la saptamanalul Academia Catavencu.
Din media romaneasca au mai fost premiate, cu acelasi prilej, posturile Radio Romania si Radio Zu.
Sensiblu a ocupat locul 10 in Programul Consumer Superbrands 2010, fiind pentru prima oara cand un brand romanesc intra in acest top, alaturi de branduri internationale, remarca IQads.ro. Celelalte superbranduri din Top 10, desemnate in cadrul Superbrands Tribute Event and Trophy Awards Ceremony sunt, in aceasta ordine, Google, BMW, Coca Cola, Pampers, Mercedes-Benz, Nokia, Nike, Jack Daniel's si Microsoft.
Trei dintre brandurile din Top 10 Superbrands de anul acesta au fost desemnate castigatoare si in 2009, mai noteaza IQads.ro. Acestea sunt Coca-Cola, care se mentine pe locul 3, Nokia (locul 5 in 2009, locul 6 in 2010) si Microsoft, care a cazut de pe locul 6, obtinut la Business Superbrands 2009, pe locul 9 la Consumer Superbrands 2010.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut