Academia Catavencu a fost desemnat cel mai puternic brand din presa scrisa autohtona

Data publicarii: 16-12-2010 | Media
Academia Catavencu a fost desemnat de consumatori cel mai puternic brand din presa scrisa autohtona, la gala de premiere Superbrands 2010 care a avut loc in Capitala.

"Performanta notabila tinand cont ca 2010 a fost, pentru print, cel mai greu an de dupa '89. Din pacate, din ce se vede, nu mai rau decit 2011", noteaza cei de la saptamanalul Academia Catavencu.

Din media romaneasca au mai fost premiate, cu acelasi prilej, posturile Radio Romania si Radio Zu.

Sensiblu a ocupat locul 10 in Programul Consumer Superbrands 2010, fiind pentru prima oara cand un brand romanesc intra in acest top, alaturi de branduri internationale, remarca IQads.ro. Celelalte superbranduri din Top 10, desemnate in cadrul Superbrands Tribute Event and Trophy Awards Ceremony sunt, in aceasta ordine, Google, BMW, Coca Cola, Pampers, Mercedes-Benz, Nokia, Nike, Jack Daniel's si Microsoft.

Trei dintre brandurile din Top 10 Superbrands de anul acesta au fost desemnate castigatoare si in 2009, mai noteaza IQads.ro. Acestea sunt Coca-Cola, care se mentine pe locul 3, Nokia (locul 5 in 2009, locul 6 in 2010) si Microsoft, care a cazut de pe locul 6, obtinut la Business Superbrands 2009, pe locul 9 la Consumer Superbrands 2010.

 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: