Afacerile BCR Asigurari s-au situat anul trecut la acelasi nivel din 2009, de 594 milioane lei
Data publicarii: 12-01-2011 | Finante-BanciBCR Asigurari Vienna Insurance Group (VIG) a incheiat anul trecut cu un nivel al primelor brute subscrise apropiat de cel din 2009, iar pentru acest an compania mizeaza pe o usoara crestere fata de 2010, a declarat marti presedintele directoratului companiei, Mihail Tecau.
In 2009, BCR Asigurari a inregistrat venituri din prime de asigurare de 594,1 milioane lei.
"Potrivit datelor preliminare pentru 2010, suntem aproape de rezultatele inregistrate in 2009. Ne-am propus o crestere usoara a veniturilor din prime pentru acest an fata de 2010, in conditiile in care se estimeaza o stagnare a subscrierilor la nivelul pietei in 2011", a mentionat Tecau.
BCR Asigurari a lansat polita Casco Plus la sfarsitul lunii iulie 2010, iar pana in decembrie anul trecut au fost vandute 4.150 de polite, cu subscrieri de 2,5 milioane euro.
"Pentru acest an estimam ca vom incheia aproximativ 10.000 de polite Casco Plus, in conditiile in care la sfarsitul primelor sase luni de la lansarea politei au fost incheiate circa 4.150 de polite", a declarat marti membrul directoratului BCR Asigurari, Sergiu Loghin.
De asemenea, BCR Asigurari a lansat o aplicatie pentru telefoanele de tip Apple Iphone, care ofera posibilitatea asiguratului sa trimita informatii preliminare despre dauna direct catre Centrul de Daune al asiguratorului, procesul de solutionare a daunei devenind astfel mai rapid. Aceasta aplicatie poate fi descarcata si utilizata pentru inceput numai pe telefoanele de tip Apple Iphone si este oferita fara niciun cost asiguratilor BCR Asigurari care detin o polita de asigurare Casco Plus.
Prin utilizarea noii aplicatii iPhone Insurance Assistance, clientii BCR Asigurari pot apela gratuit, direct de pe telefonul mobil, serviciul de asistenta rutiera (inclus in asigurarea Casco Plus), in orice loc din tara si din Europa.
Clientii BCR Asigurari care au o astfel de aplicatie pe telefonul mobil pot aviza dauna la call center-ul BCR Asigurari VIG si pot face programarea la service. De asemenea, mai pot vizualiza (in sistem harta GPS) toate agentiile BCR Asigurari VIG. Totodata, pot sa incheie asigurari, prin emitere electronica, completand datele personale direct de pe telefonul mobil.
Utilizatorii aplicatiei au o acoperire teritoriala pentru Casco si Asistenta Persoane in Europa, Rusia si Turcia, iar pentru Asistenta Rutiera in Europa, Turcia, Israel (exclus Ucraina).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut