Media Consulta International sustine Universitatea din Bucuresti in cadrul campaniei Egalitate la angajare si la locul de munca

Data publicarii: 14-01-2011 | HR/Cariere

Media Consulta International semneaza Campania de informare si constientizare in vederea schimbarii atitudinii sociale si stereotipurilor la angajare si la locul de munca "Egalitate la angajare si la locul de munca" initiata de Universitatea din Bucuresti. 

In cadrul acestui proiect Media Consulta International a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale. Promovarea la nivel national s-a realizat de asemenea si prin publicarea de machete in presa scrisa si afisarea de bannere in trei orase importante din tara: Bucuresti, Cluj si Iasi. Spoturile realizate de Media Consulta International pot fi vizualizate AICI

Scopul campaniei a constat in conStientizarea publicului, format din angajati Si angajatori, cu privire la problematica discriminarii la angajare Si la locul de munca, iar obiectivul campaniei vizeaza imbunatatirea nivelului de intelegere privind discriminarea la angajare, efectele acesteia si avantajele nediscriminarii in randul angajatilor, angajatorilor si opiniei publice, fapt ce reiese si din sloganul campaniei: "Alege competentele, lasa prejudecatile".

Echipa Media Consulta International care s-a ocupat de implementarea proiectului a fost formata din Voichita Todor, Manager de Proiect si Mihaela Tutunaru, Media Executive, iar intreaga activitate a fost supervizata de Alina Florescu, Director Media.

Media Consulta International este o agentie full service care activeaza de sapte ani pe piata din Romania pentru clienti locali si internationali, sub coordonarea actionarului majoritar, Mihai Craiu. Mai mult decat comunicare, Media Consulta propune solutii integrate de business consultancy: start-up, consultanta juridica, fiscala, de marketing si vanzari, advertising, research, PR, HR.

Comunicat de presa


Ultimele stiri pe BankNews.ro: