Media Consulta International sustine Universitatea din Bucuresti in cadrul campaniei Egalitate la angajare si la locul de munca
Data publicarii: 14-01-2011 | HR/Cariere
Media Consulta International semneaza Campania de informare si constientizare in vederea schimbarii atitudinii sociale si stereotipurilor la angajare si la locul de munca "Egalitate la angajare si la locul de munca" initiata de Universitatea din Bucuresti.
In cadrul acestui proiect Media Consulta International a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale. Promovarea la nivel national s-a realizat de asemenea si prin publicarea de machete in presa scrisa si afisarea de bannere in trei orase importante din tara: Bucuresti, Cluj si Iasi. Spoturile realizate de Media Consulta International pot fi vizualizate AICI
Scopul campaniei a constat in conStientizarea publicului, format din angajati Si angajatori, cu privire la problematica discriminarii la angajare Si la locul de munca, iar obiectivul campaniei vizeaza imbunatatirea nivelului de intelegere privind discriminarea la angajare, efectele acesteia si avantajele nediscriminarii in randul angajatilor, angajatorilor si opiniei publice, fapt ce reiese si din sloganul campaniei: "Alege competentele, lasa prejudecatile".
Echipa Media Consulta International care s-a ocupat de implementarea proiectului a fost formata din Voichita Todor, Manager de Proiect si Mihaela Tutunaru, Media Executive, iar intreaga activitate a fost supervizata de Alina Florescu, Director Media.
Media Consulta International este o agentie full service care activeaza de sapte ani pe piata din Romania pentru clienti locali si internationali, sub coordonarea actionarului majoritar, Mihai Craiu. Mai mult decat comunicare, Media Consulta propune solutii integrate de business consultancy: start-up, consultanta juridica, fiscala, de marketing si vanzari, advertising, research, PR, HR.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut