Edilii Capitalei decid in privinta reclamelor amplasate in oras, insa numai cu aprobarea CGMB
Data publicarii: 21-01-2011 | MediaAmplasarea mijloacelor publicitare pe domeniul public sau privat al Capitalei se va face doar dupa organizarea de licitatii de catre Primaria Municipiului Bucuresti, licitatii care trebuie insa aprobate de Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB), au decis, joi, consilierii generali.
Prevederea este inclusa in noul regulament pentru autorizarea si construirea reclamelor, supus la vot si aprobat in sedinta CGMB. De la sedinta au absentat consilierii PSD si PNL.
Licitatiile privind numarul si dimensiunile constructiilor publicitare si distantele dintre acestea vor fi organizate in baza unor studii de amplasament intocmite de Directia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Capitalei, conform regulamentului.
Pentru reclame amplasate in zona drumurilor publice, va fi necesar ca solicitantul sa obtina avizul Comisiei Tehnice de Circulatie din cadrul municipalitatii.
Pana acum, autorizarea reclamelor se facea, practic, mult mai simplu, prin intermediul primariilor de sector si fara prea multe acte.
Tot noul regulament prevede ca reclamele pe monumentele din Bucuresti sau pe cladirile cu statut de monument istoric sa fie interzise. De asemenea, nu vor mai putea fi amplasate reclame pe imobile reprezentand sedii ale autoritatilor publice, cu exceptia afisajelor prin care se anunta activitatea desfasurata in interiorul sediilor.
Prevederea este inclusa in noul regulament pentru autorizarea si construirea reclamelor, supus la vot si aprobat in sedinta CGMB. De la sedinta au absentat consilierii PSD si PNL.
Licitatiile privind numarul si dimensiunile constructiilor publicitare si distantele dintre acestea vor fi organizate in baza unor studii de amplasament intocmite de Directia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Capitalei, conform regulamentului.
Pentru reclame amplasate in zona drumurilor publice, va fi necesar ca solicitantul sa obtina avizul Comisiei Tehnice de Circulatie din cadrul municipalitatii.
Pana acum, autorizarea reclamelor se facea, practic, mult mai simplu, prin intermediul primariilor de sector si fara prea multe acte.
Tot noul regulament prevede ca reclamele pe monumentele din Bucuresti sau pe cladirile cu statut de monument istoric sa fie interzise. De asemenea, nu vor mai putea fi amplasate reclame pe imobile reprezentand sedii ale autoritatilor publice, cu exceptia afisajelor prin care se anunta activitatea desfasurata in interiorul sediilor.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut