Edilii Capitalei decid in privinta reclamelor amplasate in oras, insa numai cu aprobarea CGMB

Data publicarii: 21-01-2011 | Media
Amplasarea mijloacelor publicitare pe domeniul public sau privat al Capitalei se va face doar dupa organizarea de licitatii de catre Primaria Municipiului Bucuresti, licitatii care trebuie insa aprobate de Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB), au decis, joi, consilierii generali.

Prevederea este inclusa in noul regulament pentru autorizarea si construirea reclamelor, supus la vot si aprobat in sedinta CGMB. De la sedinta au absentat consilierii PSD si PNL.

Licitatiile privind numarul si dimensiunile constructiilor publicitare si distantele dintre acestea vor fi organizate in baza unor studii de amplasament intocmite de Directia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului din cadrul Primariei Capitalei, conform regulamentului.

Pentru reclame amplasate in zona drumurilor publice, va fi necesar ca solicitantul sa obtina avizul Comisiei Tehnice de Circulatie din cadrul municipalitatii.

Pana acum, autorizarea reclamelor se facea, practic, mult mai simplu, prin intermediul primariilor de sector si fara prea multe acte.

Tot noul regulament prevede ca reclamele pe monumentele din Bucuresti sau pe cladirile cu statut de monument istoric sa fie interzise. De asemenea, nu vor mai putea fi amplasate reclame pe imobile reprezentand sedii ale autoritatilor publice, cu exceptia afisajelor prin care se anunta activitatea desfasurata in interiorul sediilor.

 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: