Millennium Bank lanseaza o oferta complexa de refinantare
Data publicarii: 07-03-2011 | Finante-BanciPersoanele fizice care detin credite ipotecare pot beneficia acum de oferta complexa de refinantare a Millennium Bank, care include optiunea de a contracta un credit ipotecar sau un credit de nevoi personale cu ipoteca.
"Millennium Bank se adreseaza unui segment de piata cu potential semnificativ, pentru ca, in prezent, cei care au credite ipotecare isi reevalueaza costurile si cei mai multi dintre ei decid ca este mai eficient sa-si refinanteze datoriile. Aproximativ 50% din aplicatiile de credite ipotecare pe care le-am inregistrat in ultimul trimestru din 2010 au fost de credite pentru refinantare", a declarat Eliza Erhan, Director Dezvoltare Produse Retail la Millennium Bank.
Banca ofera doua tipuri de produse, create pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientilor. Prima optiune pentru refinantare este Creditul Ipotecar, ce se adreseaza clientilor care doresc sa-si refinanteze creditul actual pentru a-si reduce cheltuielile lunare cu rata. Imprumutul poate fi acordat pe 30 de ani si finanteaza pana la 90% din valoarea garantiei. Dobanda este variabila si calculata in functie de Euribor/Robor la trei luni plus o marja incepand de la 5%.
A doua optiune este Creditul Millennium Bank de Nevoi Personale cu Ipoteca pentru Refinantare, un produs recent introdus in oferta bancii. Imprumutul ofera clientilor posibilitatea de a beneficia atat de o rata mai mica - prin refinantarea unui credit ipotecar contractat anterior - cat si de o suma de bani suplimentara pentru refinantarea altor obligatii financiare sau pentru alte nevoi personale, fara a fi necesara justificarea acestora. Dobanda variabila a creditului este formata din Euribor/Robor la trei luni plus o marja incepand de la 5,5%. Creditul de Nevoi Personale cu Ipoteca pentru Refinantare poate fi acordat pe 30 de ani si finanteaza pana la 75% din valoarea ipotecii.
Ambele optiuni de refinantare beneficiaza de comision de analiza zero pana la finalul lunii iunie 2011. Valorile marjelor aplicate celor doua tipuri de credite depind de valoarea avansului si de optiunea clientilor de a-si transfera veniturile la banca. Clientii beneficiaza de asigurare de viata gratuita si de zero comision de administrare.
Campania de publicitate care promoveaza oferta de refinantare a Millennium Bank este realizata impreuna cu Holograf si marcheaza cea de-a treia colaborare dintre banca si formatia muzicala. Campania este dezvoltata pe TV, print, online, outdoor si indoor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini