36 de branduri internationale, de la Subway la Burberry, anunta ca intra pe piata romaneasca in 2011. Care sunt orasele vizate

Data publicarii: 15-03-2011 | Lifestyle


Mitul romanilor pasionati de moda a depasit granitele tarii. Astfel, in plina criza, Bucurestiul a devenit tinta a numeroase branduri de fashion din lumea intreaga.


Numai in cursul acestei luni trei retaileri spun ca vor deschide primele lor magazine in Romania. Cel mai recent anunt vine din partea Eponge Fashion Paris. Compania va inaugura marti o unitate, situata in centrul comercial Cocor, din Capitala, unde va vinde romanilor imbracaminte, genti, incaltaminte si palarii. Tot la inceputul lui martie retailerul italian de accesorii vestimentare Calzedonia a intrat pe piata locala cu un prim magazin pe bulevardul Magheru.

La finele acestei luni, pe 25 martie, si gigantul H&M deschide portile primei sale unitati romanesti, in mallul bucurestean Afi Palace Cotroceni. Pana in vara, hainele brandului suedez vor putea fi cumparate din alte patru magazine bucurestene si din unul din Brasov, potrivit datelor companiei.

Peste 60% dintre noii comercianti pariaza pe haine

Alte 36 de branduri internationale si-au manifestat interesul pentru extinderea afacerilor in Romania, chiar din cursul acestui an. "Interesul pentru expansiune in 2011 se bazeaza pe urmatoarea premisa: economia isi va relua cresterea, iar comerciantii doresc achizitionarea sau inchirierea de locatii prime, care sa le asigure cote de piata in crestere", se arata intr-un studiu al companiei de consultanta CB Richard Ellis.

Continuarea in Gandul.info
Ultimele stiri pe BankNews.ro: