36 de branduri internationale, de la Subway la Burberry, anunta ca intra pe piata romaneasca in 2011. Care sunt orasele vizate
Data publicarii: 15-03-2011 | LifestyleMitul romanilor pasionati de moda a depasit granitele tarii. Astfel, in plina criza, Bucurestiul a devenit tinta a numeroase branduri de fashion din lumea intreaga.
Numai in cursul acestei luni trei retaileri spun ca vor deschide primele lor magazine in Romania. Cel mai recent anunt vine din partea Eponge Fashion Paris. Compania va inaugura marti o unitate, situata in centrul comercial Cocor, din Capitala, unde va vinde romanilor imbracaminte, genti, incaltaminte si palarii. Tot la inceputul lui martie retailerul italian de accesorii vestimentare Calzedonia a intrat pe piata locala cu un prim magazin pe bulevardul Magheru.
La finele acestei luni, pe 25 martie, si gigantul H&M deschide portile primei sale unitati romanesti, in mallul bucurestean Afi Palace Cotroceni. Pana in vara, hainele brandului suedez vor putea fi cumparate din alte patru magazine bucurestene si din unul din Brasov, potrivit datelor companiei.
Peste 60% dintre noii comercianti pariaza pe haine
Alte 36 de branduri internationale si-au manifestat interesul pentru extinderea afacerilor in Romania, chiar din cursul acestui an. "Interesul pentru expansiune in 2011 se bazeaza pe urmatoarea premisa: economia isi va relua cresterea, iar comerciantii doresc achizitionarea sau inchirierea de locatii prime, care sa le asigure cote de piata in crestere", se arata intr-un studiu al companiei de consultanta CB Richard Ellis.
Continuarea in Gandul.info
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut