Volksbank face primul pas in relansarea ofertei de retail, cu pachete de produse si servicii

Data publicarii: 17-03-2011 | Finante-Banci


Volksbank, o banca din top zece care s-a confruntat cu pierderi masive in ultimii doi ani din cauza cheltuielilor mari cu provizioanele, introduce de astazi mai multe pachete de produse si servicii, care le permit clientilor sa faca economii de costuri la operatiunile curente.


"Aceste pachete ofera clientilor un plus de eficienta in utilizarea produselor si serviciilor bancare, prin accesarea unei multitudini de servicii concentrate intr-un singur pachet, disponibil la un tarif mult redus fata de costul individual al fiecarui produs sau serviciu", afirma reprezentantii bancii. Cel mai ieftin pachet - Util VBR- vine la un cost de 2,9 lei pe luna in primul an, in timp ce la pachetul Complet VBR taxa ajunge la 8,9 lei pe luna. Banca nu a precizat caracteristicile acestor pachete, afirmand doar ca prin acestea clientii pot obtine reduceri de pana la 100% la unele operatiuni cu carduri si la serviciul de internet banking.

Acesta este astfel primul pas in relansarea ofertei de retail, anuntata inca de la inceputul lunii februarie. Volksbank crescuse agresiv in anii de boom, insa afacerile sale erau concentrate aproape exclusiv pe vanzarea de credite de retail garantate cu ipoteca. Acum, banca incearca sa isi echilibreze afacerile, astfel incat sa obtian venituri si din intermedierea operatiunilor curente pentru clienti, care sunt mult mai putin volatile decat cele din dobanzi. 

 

sursa: zf.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: