Generali Asigurari si-a redus afacerile cu 13% in 2010, la 440 milioane lei
Data publicarii: 30-03-2011 | Finante-BanciGenerali Asigurari a inregistrat anul trecut prime brute subscrise de 440 milioane lei, in scadere cu 13% fata de 2009, pe fondul reducerii cu 17% pe segmentul asigurarilor generale, potrivit unui comunicat transmis miercuri de companie.
In 2009, Generali Asigurari inregistrase prime brute subscrise de 501,5 milioane lei.
Segmentul de asigurari generale a scazut cu 17% fata de anul trecut, pana la valoarea de 349 milioane lei. "Diminuarea subscrierii a fost determinata de involutia generala a pietei auto si, in particular, a celei de leasing, factori dublati de scaderea veniturilor populatiei", se arata in comunicat.
Potrivit reprezentantilor companiei, in pofida scaderii in ansamblu a segmentului de asigurari generale, compania a inregistrat cresteri importante pe alte linii de business non-auto: credite si garantii (155%), asistenta turistica (154%), raspundere civila profesionala (15%), asigurari de locuinta (8%) si asigurari de incendiu pentru riscuri industriale (6%).
Totodata, in 2010, Generali Asigurari a obtinut o crestere de 8% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 91 milioane lei. Cea mai buna evolutie (19%) a inregistrat-o segmentul unit-linked, urmat de asigurarile individuale traditionale (7%) si cele de grup (3,5%). "Doua realizari importante ale anului 2010 au fost consolidarea portofoliului de clienti si reducerea ratei de reziliere a politelor de viata", se mai spune in comunicat.
"In 2011 vom continua sa dezvoltam asigurarile de viata, dar vom sustine totodata si alte linii de business cu potential de dezvoltare, cum ar fi segmentul de asigurari de locuinta, cel de asistenta turistica, asigurarile corporate si asigurarile de daune la proprietati. De asemenea, anul acesta vom continua investitiile in profesionalizarea fortei proprii de vanzari si in consolidarea relatiei cu partenerii, cu scopul de a imbunatati rezultatele de vanzari si parametrii de profitabilitate", a declarat directorul general al Generali Asigurari, Marie Kovařova.
Actionarii Generali Asigurari si Ardaf au aprobat recent in cadrul Adunarilor Generale Extraordinare intentia celor doua companii detinute de Generali Group in Romania de a fuziona. Oficialii companiilor se asteapta la o finalizare a fuziunii in cea de-a doua jumatate a anului 2011. Numele vizat pentru noua entitate rezultata in urma fuziunii este Generali Romania, care va functiona pe piata cu doua marci independente, Generali si Ardaf.
Grupul Generali este unul dintre cei mai importanti asiguratori si principalul jucator pe segmentul asigurarilor de viata din Europa, cu prime brute subscrise de peste 73 miliarde euro in 2010.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut