Robert C. Rekkers, Directorul Bancii Transilvania: in afaceri e ca si in golf

Data publicarii: 14-09-2006
BT Golf Cup, eveniment ajuns in acest an la a patra editie, va avea loc in 16 septembrie, la clubul "Paul Tomita", localitatea Pianu de Jos, judetul Alba, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Banca Transilvania a ales acest loc pentru desfasurarea evenimentului datorita faptului ca terenul de golf se ridica la nivelul standardelor admise de Federatia Internationala de Golf, dar si pentru ca Pianu de Jos se afla in centrul Transilvaniei, zona cu semnificatii aparte pentru banca.

La fel ca si la editiile anterioare, BT Golf Cup va reuni, si in acest an, personalitati din diferite domenii de activitate – financiar – bancar, business, politica, sport etc., care sunt jucatori de golf, precum si un numar semnificativ de persoane care vor sa urmareasca, la fata locului, aceasta competitie. In plus, cei care doresc, au ocazia de a se initia in tainele golfului.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: "Golful este un sport rafinat, care presupune concentrare si strategie. Pe teren, doar jocul conteaza si, la un moment dat, acest lucru « te prinde », devine un hobby. Sunt si eu jucator de golf de aproape 10 ani si este una dintre marile mele pasiuni. Surprinzator pentru unii, terenul de golf este unul dintre cele mai prielnice locuri pentru a discuta afaceri si pentru a consolida prietenii".

Premiile oferite la BT Golf Cup sunt atractive, asa incat, in functie de handicapul obtinut de jucatori si de categoria la care participa, vor fi acordate sume de bani pe carduri Visa Gold, emise de Banca Transilvania. In plus, vor fi trei premii speciale, "Nearest to pin" si "Longest drive".  Pentru ca banca doreste sa incurajeze practicarea golfului inca de la varste mici, concursul se adreseaza si juniorilor, pentru care vor fi acordate premii prin alimentarea sumelor de bani pe carduri Euro<26, emise tot de Banca Transilvania.

Marele premiu, "The hole-in-one prize on the 4th hole (155 meters)", este un Maserati 2006 Quattroporte Executive GT, in valoare de peste 100.000 EUR, oferit de Maserati Romania-Autoitalia Group.

Aceasta editie a BT Golf Cup se bucura si de parteneriatul cu Vodafone Romania, care va acorda premii castigatorilor.

BT Golf Cup reprezinta unul dintre sub-brand-urile Bancii Transilvania, alaturi de BT Cafè™ si Academia BT. Arhitectura acestei marci are in componenta si logo-ul bancii, tocmai pentru a sublinia aparteneta la brand-ul mama. Semnul grafic specific este o minge de golf, in culorile bancii, galben si negru. Obiectivul Bancii Transilvania este si acela de a promova, prin BT Golf Cup, valori comune business-ului si sportului, cum ar fi competitia si fair play-ul.

La fel ca si editiile precedente, turneul de golf este organizat in colaborare cu firma Trend Communication, Cluj-Napoca, iar ceilalti parteneri sunt urmatorii: Ursus, Curiero, Prodvinalco, Vittel si Perrier. De asemenea, si in acest an, BT Golf Cup are numerosi parteneri media, care au dorit sa fie alaturi de cel mai important eveniment de acest gen din Transilvania.
 
Robert C. Rekkers declara: "In afaceri e ca si in golf: iti faci strategii, marchezi, esti mereu in competitie. Sper ca din ce in ce mai multe persoane din Romania sa descopere frumusetea golfului".

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: