Robert C. Rekkers, Directorul Bancii Transilvania: in afaceri e ca si in golf
Data publicarii: 14-09-2006La fel ca si la editiile anterioare, BT Golf Cup va reuni, si in acest an, personalitati din diferite domenii de activitate – financiar – bancar, business, politica, sport etc., care sunt jucatori de golf, precum si un numar semnificativ de persoane care vor sa urmareasca, la fata locului, aceasta competitie. In plus, cei care doresc, au ocazia de a se initia in tainele golfului.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: "Golful este un sport rafinat, care presupune concentrare si strategie. Pe teren, doar jocul conteaza si, la un moment dat, acest lucru « te prinde », devine un hobby. Sunt si eu jucator de golf de aproape 10 ani si este una dintre marile mele pasiuni. Surprinzator pentru unii, terenul de golf este unul dintre cele mai prielnice locuri pentru a discuta afaceri si pentru a consolida prietenii".
Premiile oferite la BT Golf Cup sunt atractive, asa incat, in functie de handicapul obtinut de jucatori si de categoria la care participa, vor fi acordate sume de bani pe carduri Visa Gold, emise de Banca Transilvania. In plus, vor fi trei premii speciale, "Nearest to pin" si "Longest drive". Pentru ca banca doreste sa incurajeze practicarea golfului inca de la varste mici, concursul se adreseaza si juniorilor, pentru care vor fi acordate premii prin alimentarea sumelor de bani pe carduri Euro<26, emise tot de Banca Transilvania.
Marele premiu, "The hole-in-one prize on the 4th hole (155 meters)", este un Maserati 2006 Quattroporte Executive GT, in valoare de peste 100.000 EUR, oferit de Maserati Romania-Autoitalia Group.
Aceasta editie a BT Golf Cup se bucura si de parteneriatul cu Vodafone Romania, care va acorda premii castigatorilor.
BT Golf Cup reprezinta unul dintre sub-brand-urile Bancii Transilvania, alaturi de BT Cafè™ si Academia BT. Arhitectura acestei marci are in componenta si logo-ul bancii, tocmai pentru a sublinia aparteneta la brand-ul mama. Semnul grafic specific este o minge de golf, in culorile bancii, galben si negru. Obiectivul Bancii Transilvania este si acela de a promova, prin BT Golf Cup, valori comune business-ului si sportului, cum ar fi competitia si fair play-ul.
La fel ca si editiile precedente, turneul de golf este organizat in colaborare cu firma Trend Communication, Cluj-Napoca, iar ceilalti parteneri sunt urmatorii: Ursus, Curiero, Prodvinalco, Vittel si Perrier. De asemenea, si in acest an, BT Golf Cup are numerosi parteneri media, care au dorit sa fie alaturi de cel mai important eveniment de acest gen din Transilvania.
Robert C. Rekkers declara: "In afaceri e ca si in golf: iti faci strategii, marchezi, esti mereu in competitie. Sper ca din ce in ce mai multe persoane din Romania sa descopere frumusetea golfului".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut