Cocor: Ce s-a ales, in final, de mall-ul din buricul Bucurestilor

Data publicarii: 02-05-2011 | Lifestyle



Etajele doi si trei, plus fatada sunt, deocamdata, atuurile principale ale proiectului Cocor. Galeria Designerilor Romanilor, Cabina de proba virtuala si Cocor Multimedia Channel sunt, de asemenea, si cele mai profitabile nise ale magazinului care odata era ceva, s‑a vrut acum trei ani altceva si a iesit pana la urma cu totul altceva.

In cel putin o zi de joi, in fiecare luna, etajul doi din Cocor inceteaza sa mai fie unul obisnuit: holul este plin de designeri, vedete si manechine care defileaza in colectii de pret‑a‑porter si chiar haute couture. Pentru ca Galeria Designerilor Romani - primul si deocamdata singurul concept de retail care grupeaza designerii romani sub acelasi acoperis - tocmai asta vrea sa ofere: linii noi, explozii de culori si glamour - de obicei, inaccesibile publicului larg -, la care sa aiba acces oricine trece prin zona. "Pana acum, magazinele designerilor consacrati erau rasfirate prin oras, iar cei mai tineri nici nu aveau unde sa‑si expuna creatiile. Noi ii adunam pentru prima oara intr‑un singur loc", puncteaza Mirela Mihailescu, directorul comercial al magazinului, ce vede Cocorul altfel decat mall‑urile, care reprezinta o "concurenta acerba". Lansata dintr‑o nevoie de diferentiere pe o piata a centrelor comerciale in care toti vand aproape acelasi lucru, Galeria nu creeaza doar identitate, ci e si marea miza a Cocorului pentru profit si vanzari. Acelasi lucru se asteapta si de la fatada multimedia, celalalt atu mai intens dezbatut in presa de business locala. Cat este whishful thinking si cat calcul bine facut?

Integral in Money.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: