Cocor: Ce s-a ales, in final, de mall-ul din buricul Bucurestilor
Data publicarii: 02-05-2011 | Lifestyle
Etajele doi si trei, plus fatada sunt, deocamdata, atuurile principale ale proiectului Cocor. Galeria Designerilor Romanilor, Cabina de proba virtuala si Cocor Multimedia Channel sunt, de asemenea, si cele mai profitabile nise ale magazinului care odata era ceva, s‑a vrut acum trei ani altceva si a iesit pana la urma cu totul altceva.
In cel putin o zi de joi, in fiecare luna, etajul doi din Cocor inceteaza sa mai fie unul obisnuit: holul este plin de designeri, vedete si manechine care defileaza in colectii de pret‑a‑porter si chiar haute couture. Pentru ca Galeria Designerilor Romani - primul si deocamdata singurul concept de retail care grupeaza designerii romani sub acelasi acoperis - tocmai asta vrea sa ofere: linii noi, explozii de culori si glamour - de obicei, inaccesibile publicului larg -, la care sa aiba acces oricine trece prin zona. "Pana acum, magazinele designerilor consacrati erau rasfirate prin oras, iar cei mai tineri nici nu aveau unde sa‑si expuna creatiile. Noi ii adunam pentru prima oara intr‑un singur loc", puncteaza Mirela Mihailescu, directorul comercial al magazinului, ce vede Cocorul altfel decat mall‑urile, care reprezinta o "concurenta acerba". Lansata dintr‑o nevoie de diferentiere pe o piata a centrelor comerciale in care toti vand aproape acelasi lucru, Galeria nu creeaza doar identitate, ci e si marea miza a Cocorului pentru profit si vanzari. Acelasi lucru se asteapta si de la fatada multimedia, celalalt atu mai intens dezbatut in presa de business locala. Cat este whishful thinking si cat calcul bine facut?
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut