Profitul net ajustat al Grupului Oriflame a scazut in primul trimestru cu 15%, la 31,5 milioane euro
Data publicarii: 05-05-2011 | AfaceriGrupul suedez de produse cosmetice cu vanzare directa Oriflame a inregistrat in primul trimestru din acest an un profit net ajustat de 31,5 milioane euro, in scadere cu 15% fata de profitul net inregistrat in perioada similara a anului trecut, de 37,2 milioane euro, a anuntat miercuri grupul.
De asemenea, vanzarile totale ale Oriflame au crescut in primele trei luni ale anului cu 10%, de la 361,9 milioane euro in trimestrul I al anului trecut, la 396,8 milioane euro in primele trei luni ale acestui an.
Directorul general executiv al grupului Oriflame, Magnus Brannstrom, a declarat ca rezultatele din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) au fost determinate de cresterea puternica inregistrata pe pietele din Romania si Turcia, "ambele avand o pondere importanta in cadrul grupului si care isi continua cresterea profitabilitatii pe masura cresterii vanzarilor".
Oriflame International are vanzari anuale de peste 1,3 miliarde euro, circa 3,3 milioane consultanti independenti si 7.500 de angajati. Oriflame are activitati in peste 60 de tari de pe glob, iar in 13 dintre acestea este prezenta prin francize. De asemenea, compania are sase fabrici, in Suedia, Polonia, China (doua fabrici), Rusia si India. Portofoliul companiei cuprinde 950 de produse anual. Incepand din martie 2004, Oriflame este listata la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.
Compania Oriflame, subsidiara locala a companiei suedeze de produse cosmetice cu vanzare directa, este prezenta de 15 ani pe piata romaneasca. Compania comercializeaza sase categorii principale de produse: pentru ingrijirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness.
Oriflame Romania are o cota de piata de 5% din piata de cosmetice. Infiintata in 1995, compania are in prezent 125 de angajati si peste 58.000 clienti directi si consultanti. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat in 2009 la aproximativ 20 milioane euro, iar pentru 2010 reprezentantii Oriflame estimau o crestere usoara a afacerilor din Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut