Toyota a redevenit cea mai valoroasa marca auto

Data publicarii: 09-05-2011 | Auto



Clasamentul BrandZ, publicat anual de Millward Brown, arata ca, in 2011, Toyota a redevenit cel mai valoros brand auto, depasind BMW, in ciuda masivei campanii de rechemari din ultima perioada.

Conform clasamentului, Toyota are o valoare de 24,19 miliarde de dolari, in crestere cu 11%, fata de anul precedent, in timp ce BMW, marca aflata pe locul secund are o valoare de 22,42 miliarde USD, in crestere cu doar 3% fata de editia din 2010 a BrandZ. Locul trei este ocupat, la mare distanta, de Mercedes-Benz, cu o valoare de 15,34 mld. USD, in crestere cu 12% fata de anul anterior.

Topul 10 la categoria masini este completat de Honda (14,18 mld. USD), Porsche (12,41 mld. USD), Nissan (10,07 mld. USD), Volkswagen (7,40 mld. USD), Ford (7, 39 mld. USD), Audi (3,80 mld. USD) Si Lexus (3,64 mld. USD).

Integral in Capital.ro