Premiera pentru Romania: primul cont curent care nu necesita nicio vizita la sucursala
Data publicarii: 11-05-2011 | Finante-Banci
In premiera pentru piata din Romania, Millennium Bank ofera un cont curent pentru a carui deschidere nu este necesara nicio vizita la banca. Pachetul e-Cont este gratuit si contine un cont curent in lei, card de debit Visa Electron, precum si serviciile Internet Banking si Call Center.
Procesul de deschidere a unui e-Cont presupune doar completarea unui formular online. Toata comunicarea necesara dintre banca si client este apoi realizata prin telefon si prin curier. Clientul primeste, la adresa aleasa de el, contractul pe care trebuie sa-l semneze, impreuna cu toate informatiile necesare despre produs. Dupa ce semneaza documentele, clientul le inapoiaza curierului pentru a fi livrate bancii. Toti acesti pasi nu implica niciun cost pentru client.
"Millennium Bank este un jucator inovator pe piata locala, urmand strategia implementata de grupul Millennium bcp in toate tarile in care este prezent. In linie cu aceasta strategie, am lansat un canal integrat de direct banking care raspunde perfect nevoilor clientilor dinamici. Astfel, vom explora o piata de nisa cu potential mare si un canal de distributie ale carui limite sunt virtual inexistente", a declarat Nuno Alves, Director Executiv la Millennium Bank. "e-Cont reprezinta un prim pas in aceasta directie, dupa care pregatim si alte facilitati aditionale - pentru a satisface nevoile acestui segment de clienti - ce vor fi lansate in curand", a adaugat Nuno Alves.
Pe langa avantajele de a fi comoda si flexibila, deschiderea e-Cont este si gratuita. Beneficiile contului mai includ si zero comision pentru administrarea contului curent in lei si pentru retragerile de numerar la bancomatele Millennium Bank, zero comision de administrare pentru card in primul an de folosire, acces si administrare fara costuri pentru serviciile Internet Banking si Call Center. De asemenea, banca nu percepe niciun comision pentru platile interbancare in lei efectuate prin Internet Banking sau Call Center, clientii achitand doar comisionul TransFond.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut