Instrumente pentru cresterea productivitatii la Customer Relationship Management Conference and Expo
Data publicarii: 16-05-2011 | Diverse
Cea de-a 3 a editie a evenimentului Customer Relationship Management Conference and Expo va avea loc in data de 26 mai 2011, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, oferind solutii si tehnici de extindere si de pastrare a portofoliului de clienti.
Tendinta companiilor de a investi din ce in ce mai mult in solutii si programe de CRM pentru dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor este tot mai evidenta pe piata romaneasca. Programele de training specializate se reflecta in calitatea serviciilor oferite de companii si, implicit, in numarul crescut de clienti si in mentinerea portofoliului celor existenti.
Expo Media promoveaza standardele internationale in sectorul de Customer Care, in cadrul mult asteptatului eveniment de nisa destinat comunitatii de business, Customer Relationship Management Conference and Expo. Cea de-a treia editie a evenimentului intruneste personalitati si companii marcante in domeniu si aduce in prim plan cele mai importante instrumente si tehnici din zona de CRM, loializare si retentie. Evenimentul va avea loc in data de 26 mai, in incinta JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti.
Participantii vor avea oportunitatea de a se informa cu privire la tehnologiile de ultima ora pentru CRM, alaturi de multe alte elemente valoroase pentru bunul mers al afacerii.
Conferinta are ca focus importanta retelelor sociale pentru sectorul de vanzari, social customer, marketing si customer service, precum si zona de CRM destinata sectorului de retail. Speakerii vor prezenta noile tendinte pentru zona de CRM, aplicatiile si extensiile recomandate pentru succes in business, precum si alte elemente care au impact asupra productivitatii sectorului.
Printre participantii la evenimente se numara companii cu renume pentru piata locala de CRM: Bell Gateway, Genesys Systems, Customer Service School si consultanti independenti CRM de renume.
Editia conferintei de afaceri de anul acesta se bucura de sprijinul partenerilor Customer Service School, Euristic Partner si Competence Call Center, precum si de suportul partenerului strategic ASEBUSS.
Pentru mai multe informatii despre cea de-a 3 a editie a Customer Relationship Management Conference and Expo 2011, va rugam sa accesati www.conferinte.ro. Pentru a participa la eveniment, va rugam sa trimiteti un email de inscriere la adresa laura.popescu@expomedia.ro.
Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului, Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut