Veniturile Farmec Cluj-Napoca au crescut in primul trimestru cu peste 15%, la 24,4 milioane lei

Data publicarii: 17-05-2011 | Afaceri



Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane lei (5,8 milioane euro),cu 15,6% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii vanzarilor produselor din gama Gerovital, a anuntat compania.

De asemenea, in 2010, compania Farmec a avut vanzari de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decat in 2009, iar pentru acest an se preconizeaza o crestere de cel putin 7%.

"Consumatorii au raspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piata produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor si cerintelor lor. Pe de alta parte, noua gama Gerovital Plant, lansata la inceputul acestui an si urmata de o campanie puternica de promovare, atat in mediile de comunicare clasice, TV si print, cat si in mediul online, incepe sa confirme asteptarile si sa urce puternic in vanzari", a declarat directorul general Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.

Reprezentantii companiei spun ca in primul trimestru al anului cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vanzarilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.

"Al doilea trimestru al anului a inceput de asemenea sub auspicii bune pentru noi, si ne asteptam ca produsele de ingrijire specifice sezonului de vara sa impulsioneze si mai mult vanzarile Farmec", a adaugat Mircea Turdean.

Conform datelor Nielsen, in 2010, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital se mentine lider de piata cantitativ, inregistrand o cota de 16,1%. Laptele Doina, este in continuare cel mai bine vandut demachiant pe piata din Romania, avand o cota cantitativa de 17,32%. In segmentul tratamentelor de par, Gerovital are o cota de piata de 18,3%.

Farmec SA produce si vinde in Romania si alte peste 30 de tari un numar de peste 400 marci de produse, atat pe segmentul cosmeticelor, cat si pe cel de curatenie si ingrijire a locuintei. Cele mai bine vandute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, ambele fiind game antiaging si Gerovital Plant sau AslaVital.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente in tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital. 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: