Veniturile Farmec Cluj-Napoca au crescut in primul trimestru cu peste 15%, la 24,4 milioane lei
Data publicarii: 17-05-2011 | AfaceriFarmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane lei (5,8 milioane euro),cu 15,6% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii vanzarilor produselor din gama Gerovital, a anuntat compania.
De asemenea, in 2010, compania Farmec a avut vanzari de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decat in 2009, iar pentru acest an se preconizeaza o crestere de cel putin 7%.
"Consumatorii au raspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piata produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor si cerintelor lor. Pe de alta parte, noua gama Gerovital Plant, lansata la inceputul acestui an si urmata de o campanie puternica de promovare, atat in mediile de comunicare clasice, TV si print, cat si in mediul online, incepe sa confirme asteptarile si sa urce puternic in vanzari", a declarat directorul general Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.
Reprezentantii companiei spun ca in primul trimestru al anului cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vanzarilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.
"Al doilea trimestru al anului a inceput de asemenea sub auspicii bune pentru noi, si ne asteptam ca produsele de ingrijire specifice sezonului de vara sa impulsioneze si mai mult vanzarile Farmec", a adaugat Mircea Turdean.
Conform datelor Nielsen, in 2010, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital se mentine lider de piata cantitativ, inregistrand o cota de 16,1%. Laptele Doina, este in continuare cel mai bine vandut demachiant pe piata din Romania, avand o cota cantitativa de 17,32%. In segmentul tratamentelor de par, Gerovital are o cota de piata de 18,3%.
Farmec SA produce si vinde in Romania si alte peste 30 de tari un numar de peste 400 marci de produse, atat pe segmentul cosmeticelor, cat si pe cel de curatenie si ingrijire a locuintei. Cele mai bine vandute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, ambele fiind game antiaging si Gerovital Plant sau AslaVital.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Produsele Farmec sunt prezente in tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut