Afacerile Danone Romania au crescut anul trecut cu 10%, la 476 milioane lei

Data publicarii: 26-05-2011 | Afaceri



Producatorul de lactate Danone Romania a inregistrat in anul 2010 o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, atingand 476 milioane lei, comparativ cu 435 milioane lei in anul 2009, datorita "unei strategii de piata adaptata nevoilor consumatorilor", a anuntat miercuri compania.

Directorul general al Danone Romania & Tarile Adriatice, Stephane Batoux, a declarat miercuri, intr-o conferinta de presa, ca si profitul net al companiei a crescut in 2010 fata de 2009, fara a preciza valoarea exacta a acestuia, precum si faptul ca Danone Romania si-a planificat cresterea acestuia, dar si a afacerilor, si in 2011.

"Sustinerea consumului de produse lactate ramane, si in acest an, o prioritate pentru noi", a declarat Stephane Batoux. Acesta a adaugat ca Danone va face angajari in acest an, dar ca inca nu stie despre cati oameni este vorba.

Seful Danone Romania & Tarile Adriatice a precizat totodata ca investitiile programate pentru acest an sunt de circa 20 milioane lei, asemeni celor din anii anteriori. "Investitiile vor fi directionate catre logistica, dar si spre extinderea capacitatii fabricii Danone din Romania, "pentru a vinde si mai multe produse".

Danone isi consolideaza astfel pozitia de lider in categoria produselor lactate proaspete din Romania, cota sa de piata crescand la 58% in 2010. De asemenea, compania detine cote de piata in crestere atat pe segmentul de iaurturi, cu o valoare de 69%, cat si pe segmentul iaurtului cu fructe, de 72%.

Media produselor fabricate de Danone intr-o singura zi se ridica la 1,3 milioane. 90% dintre produsele Danone, comercializate pe piata romaneasca, sunt fabricate in Romania, in unitatea de productie de la Bucuresti. Totodata, 3% din productia fabricii Danone din Romania este exportata pe pietele din regiunea Adriaticii si Republica Moldova, iar reprezentantii Danone spun ca vor ca acest procent sa creasca pana la 4%.

In anul 2010, investitiile Danone s-au ridicat la peste 17 milioane lei. Compania a investit in dezvoltarea capacitatii industriale, in tehnologie, logistica si distributie, pentru lantul frigului. O parte din investitii s-au indreptat catre programul Spre Vest, program dedicat fermelor partenere ale Danone, pentru a creste colectarea si calitatea laptelui.

Compania Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul Danone a inregistrat in 2010  vanzari de peste 17 miliarde euro.

Danonje Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete si are in prezent 740 de angajati si un portofoliu cu 70 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna. Compania are peste 10.000 clienti din retailul modern si magazine de proximitate si o medie lunara de peste 65.000 de comenzi livrate. 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: