Ministerul Turismului a lansat campania de promovare a Romaniei pe CNN, Euronews si Eurosport
Data publicarii: 31-05-2011 | TurismMinisterul Turismului a lansat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe trei canale de televiziune cu acoperire internationala, respectiv CNN, Euronews si Eurosport, pe o perioada de un an, campania avand un buget de circa cinci milioane euro.
Campania urnareste promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international si al cresterii numarului de turisti, se arata intr-un comunicat remis marti de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.
Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de prezentare, pentru turismul in natura si cel cultural, de 30 si 20 de secunde, iar campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.
"Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si «sanatoasa», o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional", potrivit reprezentantilor MDRT.
Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta, respectiv spectatori unici pe saptamana, in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc in interes de afaceri si de placere, cel putin sase calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013 , operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".
Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication SRL.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut