Ministerul Turismului a lansat campania de promovare a Romaniei pe CNN, Euronews si Eurosport

Data publicarii: 31-05-2011 | Turism



Ministerul Turismului a lansat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe trei canale de televiziune cu acoperire internationala, respectiv CNN, Euronews si Eurosport, pe o perioada de un an, campania avand un buget de circa cinci milioane euro.

Campania urnareste promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international si al cresterii numarului de turisti, se arata intr-un comunicat remis marti de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de prezentare, pentru turismul in natura si cel cultural, de 30 si 20 de secunde, iar campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.

"Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si «sanatoasa», o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional", potrivit reprezentantilor MDRT.

Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta, respectiv spectatori unici pe saptamana, in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc in interes de afaceri si de placere, cel putin sase calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013 , operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".

Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication SRL. 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: