Michelin sustine ca a investit in Romania, in 10 ani, peste 265 milioane euro in trei unitati
Data publicarii: 02-06-2011 | AfaceriProducatorul de anvelope Michelin a investit peste 265 de milioane de euro in trei unitati din Romania si a produs mai mult de 450.000 de tone de anvelope, in cei zece ani de activitate, potrivit datelor prezentate, joi, de catre presedintele diviziei locale si al zonei Balcanilor, Eric Faidy.
Conform datelor citate, dupa zece ani de activitate pe plan local, Michelin are aproape 3.000 de angajati si trei unitati de productie.
Michelin opereaza pe piata din Romania doua unitati de productie de anvelope la Floresti si Zalau, o unitate de productie de cord metalic - construita integral (greenfield), in 2004, tot la Zalau - un atelier de resapare, o echipa de cartografie, responsabila cu realizarea de harti si ghiduri, si o retea comerciala nationala.
In fabricile Michelin din tara sunt produse anvelope pentru autoturisme - marcile Michelin, BF Goodrich, Kormoran si Kleber, care se exporta pe pietele din Europa, America de Nord si Asia.
De asemenea, se produc diverse tipuri de anvelope de camion, radiale cu camera de aer si tubeless sub marcile asociate Taurus, Kormoran, Riken, anvelope industriale marca Michelin, precum si anvelope destinate echiparii stivuitoarelor, masinilor si utilajelor care lucreaza in minele subterane.
Intrarea grupului Michelin pe piata locala a avut loc in vara anului 2001, odata cu achizitionarea de la Tofan Grup a uzinei Victoria Floresti, urmata, la scurt timp, de cumpararea uzinei Silvania de la Zalau.
In anul 2005, Michelin Romania a devenit centru regional pentru zona Balcanilor (Michelin RoBa), coordonand, pe langa activitatea de pe piata locala, operatiunile de productie si comerciale din Albania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina, Macedonia, Muntenegru si Serbia.
In perioada 2001-2010, divizia locala a Grupului francez a realizat o productie de peste 450.000 de tone de anvelope si peste 150.000 de tone de cord metalic.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut