Buscu nu a platit cele 1,6 mil euro pentru Academia Catavencu si a pierdut si garantia
Data publicarii: Astazi, 03-06-2011 | Media
Doru Buscu, directorul editorial al Academiei Catavencu, nu a reusit sa plateasca cele peste 1,6 milioane de euro, cu TVA, pentru a intra in posesia publicatiei pentru care a licitat in 26 mai.
La 26 mai, Doru Buscu a castigat pentru 1.617.000 de euro, cu TVA, marca "Academia Catavencu" in defavoarea Sabinei Fati, jurnalista la Romania Libera.
Bucsu nu a reusit insa sa plateasca suma, astfel ca in 14 iunie va avea loc o noua licitatie organizata de catre lichidatorul judiciar General Group Expert SRL al societatii Catavencu SA.
"Din nefericire, n-am reusit sa strang banii. Nu sunt proprietarul marcii «Academia Catavencu»", a spus Doru Buscu, citat de Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut