BT Asigurari deschide 12 noi agentii
Data publicarii: 20-09-2006
Consiliul de administratie al societatii de asigurari a grupului Banca Transilvania, BT Asigurari, a decis deschiderea a 12 noi agentii si modificarea sediului a inca doua agentii, a anuntat, marti, Monitorul Oficial. Consiliul de administratie al BT Asigurari a hotarat infiintarea de noi agentii ale societatii, in Bucuresti (agentia Bucuresti 20), Racari, Avrig, Bistrita (agentia Bistrita 2), Targoviste, Teius, Sabaoani, Roznov, Targu Secuiesc, Sangiorz Bai, Nasaud si Agnita.
Consiliul de administratie al BT Asigurari a mai decis radierea punctelor de lucru din localitatile Ianca si Moinesti si infiintarea de noi agentii in aceste localitati, la adrese diferite.
Societatea de asigurari BT Asigurari a subscris prime brute in valoare de 92,15 milioane lei (26,10 milioane euro) in primul semestru al anului 2006, cu 173% mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
Daunele platite in semestrul I al anului 2006, pentru categoria asigurarilor generale, au fost in valoare de 37,43 milioane lei, cu 223% peste daunele platite in aceeasi perioada a anului precedent, insumate la 11,58 milioane lei. Asigurarile generale detin 94% din totalul primelor brute subscrise, ajungand la valoarea de 86,6 milioane lei, in crestere cu 174% fata de primul semestru al anului 2005. Din categoria asigurarilor generale, politele pentru asigurarile auto (RCA, CASCO si Carte Verde) reprezinta 77% din totalul primelor subscrise, fiind in valoare de 70,6 milioane lei, in crestere cu 212% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005. Structura globala a portofoliului BT Asigurari, in primul semestru, mai include: asigurari pentru incendiu si calamitati - 7%, credite - 5% si alte asigurari generale - 5%. Asigurarile de viata reprezinta 6% din totalul vanzarilor in primele sase luni ale anului 2006, in crestere cu 165% raportat la primul semestru din 2005, atingand valoarea de 5,5 milioane lei.
BT Asigurari a fost infiintata in anul 1994, fiind una dintre companiile Grupului Financiar Banca Transilvania. Structura actionariatului BT Asigurari este formata din: Banca Transilvania - 79,88%, SIF Banat Crisana - 10%, alti actionari, persoane fizice romane si straine - 10,12 %. Capitalul social subscris si varsat al BT Asigurari este de 26,5 milioane lei, ultima majorare fiind efectuata in luna iunie 2006, de la valoarea de 20 milioane lei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză