Povestea tanarului din Petrosani care din angajat la call-center a ajuns director IT al Orange

Data publicarii: 10-06-2011 | Lifestyle

Bogdan Rotunjanu, 34 de ani, s-a angajat la MobilRom (actualul Orange) in 1999, cand inca era student la Politehnica. Dupa ce a avut initiativa de a imbunatati o aplicatie a companiei, s-a transferat la IT, departament in fruntea caruia a fost numit in acest an. 

Call-center-ele erau la sfarsitul anilor '90 una dintre putinele "portite" prin care un student putea ajunge sa lucreze intr-o companie straina in Romania, explica Bogdan Rotunjanu alegerea sa de atunci, de a se angaja la compania de telefonie mobila MobilRom, unde raspundea la telefon la solicitarile clientilor.

"Cand m-am angajat la Orange aveam 23 de ani, eram in anul patru de facultate. Eram student, dar de aceea am si ales MobilRom la acea data pentru ca iti oferea posibilitatea de a lucra part time. Am ales call-center-ul pentru ca era o portita de intrare intr-o mare companie si pe de alta parte iti dadea posibilitatea de a intelege domeniul de activitate, produsele, serviciile telecom", a declarat Bogdan Rotunjanu intr-un interviu pentru ZF.

Cititi interviul integral in Ziarul Financiar

Ultimele stiri pe BankNews.ro: