ASTRA Asigurari deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Constanta si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta regiune
Data publicarii: 14-06-2011 | Finante-BanciAstra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Constanta si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta zona, pentru a le oferi clientilor sai servicii rapide si eficiente, la cele mai inalte standarde de calitate. In Bucuresti functioneaza cu succes de la mijlocul lunii martie 2011, un Dispecerat in incinta Centrului de Constatari de Daune.
In acelasi timp, clientii Astra Asigurari vor avea acces la un sistem de preavizare on-line. Astfel, vor putea sa afle si sa completeze pe site-ul www.astraonline.ro documentele necesare pentru intocmirea dosarului de dauna, vor fi consiliati on-line si tot on-line vor afla data programarii la Centrul de Daune.
"Astra Asigurari deschide in medie 500 dosare de dauna pe zi, la nivel national. La nivelul judetului Constanta, media dosarelor de dauna deschise zilnic este de 30 de dosare. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite, de la deschiderea dosarelor de dauna pana la finalizarea lucrarilor de reparatie", declara Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari.
De asemenea, Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT care va inregistra toate etapele parcurse de dosarul de dauna: de la deschiderea acestuia pana la finalizarea lucrarii de reparatie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere.
Fiecare service va fi, insa, evaluat tehnic inainte de a intra in acest program, intr-un sistem de masurare a dotarilor tehnice si al gradului de satisfacere al clientilor Astra.
"Incercam sa imbunatatim serviciile atat in interiorul companiei noastre cat si in relatia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clientii Astra este important sa aiba posibilitatea sa vada in timp real care este stadiul reparatiei masinii avariate, de aceea insistam ca service-urile partenere sa aiba montate camere de filmat in ateliere. Noi am dotat deja Centrele de Dauna cu aparatura video. Clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc. Noi vom evalua gradul de multumire al fiecarui client la finalul daunelor solutionate", a concluzionat Radu Mustatea.
Daunele platite la nivelul judetului Constanta, in primele trei luni ale anului 2011, pe segmentul RCA, au fost de 4.372.376 lei (1.298 dosare platite), fata de 1.640.689 lei(528 dosare platite) in aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul CASCO, daunele platite la nivelul judetului Constanta au fost, in primele trei luni ale lui 2011, de 2.954.232 lei (2.036 dosare platite), fata de 2.424.171 lei (528 dosare platite) aceeasi perioada din 2010.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut