Bilete de tren cu pret redus - oferta de vacanta de la CFR Calatori si MasterCard
Data publicarii: 15-06-2011 | Turism
• Pret redus cu 10% la biletele de tren cumparate online si platite cu cardurile MasterCard sau Maestro.
• Promotia se desfasoara in perioada 15 iunie - 30 septembrie 2011.
CFR Calatori si MasterCard acorda o reducere de 10% la orice bilet cumparat online, de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, daca este platit cu un card MasterCard sau Maestro, indiferent de banca emitenta a acestuia. Biletele cu pret redus pot fi achizitionate numai online, prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce, pus la dispozitie de CFR Calatori si Raiffeisen Bank. Oferta este valabila in perioada 15 iunie 2011 - 30 septembrie 2011.
Reducerea la plata cu cardurile MasterCard sau Maestro se acorda la suma finala, dupa ce au fost aplicate si alte eventuale discount-uri acordate de CFR Calatori, cum este cea pentru bilete dus-intors. Pentru achizitionarea biletelor, clientul se inregistreaza pe site-ul www.cfrcalatori.ro, alege destinatia si selecteaza modalitatea de plata online, cu cardul. Dupa finalizarea tranzactiei, acesta va primi pe mail biletul de calatorie, in varianta electronica. Tiparirea biletului nu este obligatorie, clientul fiind identificat in tren doar pe baza cartii sale de identitate si a ID-ului de bilet.
"Transportul in comun este un domeniu in care MasterCard a avut proiecte pentru plati electronice in mai multe orase din lume in ultimii ani, iar Bucurestiul este unul dintre acestea", spune Denisa Mateescu, General Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Am inceput anul trecut cu acceptarea platilor contactless, bazate pe tehnologia MasterCard PayPass, in transportul subteran, iar de curand am continuat dezvoltarea in transportul de suprafata.
De data aceasta, prin parteneriatul cu CFR Calatori vrem sa aratam cat de simplu este sa-ti cumperi biletele de tren, din fata calculatorului si fara costuri suplimentare, ba chiar cu o reducere de 10%. Toate datele sunt trimise pe mail, ceea ce simplifica foarte mult pregatirile noastre de calatorie, fie ca vorbim de vacante, fie de cele in interes de serviciu", a mai spus Denisa Mateescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut