Inca un pas spre fuziune: Sase magazine integrate Romtelecom si COSMOTE Romania
Data publicarii: 16-06-2011 | Afaceri
Incepand din aceasta luna, Romtelecom si COSMOTE Romania lanseaza impreuna un nou concept de magazine integrate, care se vor deschide succesiv in Bucuresti, Targoviste, Sibiu si Bacau.
Prin intermediul acestui nou concept, ambele companii isi doresc sa le ofere clientilor o mai buna expertiza in consultanta pentru a-si alege cele mai bune tehnologii si servicii, care raspund tuturor nevoilor de comunicare ale acestora. Intr-un singur loc, clientii vor putea sa gaseasca un concept integrat, putand sa aleaga dintr-o gama variata de produse, de la telefoane mobile si fixe, la accesorii, laptop-uri si notebook-uri, precum si servicii telecom de calitate.
De asemenea, noile magazine vor furniza clientilor facilitati avansate si un nivel ridicat de interactivitate in zonele multimedia si de testare pentru fiecare tip de serviciu disponibil (telefonie fixa si mobila, internet sau televiziune), precum si echipamente de ultima generatie. Zonele de consultanta au fost special concepute pentru a putea pune la dispozitia clientilor informatii personalizate despre servicii, produse si promotii, precum si pentru a-i ajuta pe acestia sa isi optimizeze facturile. In acest fel, clientii vor avea posibilitatea de a experimenta pe loc beneficiile serviciilor testate si vor putea alege cu usurinta cele mai bune solutii de comunicare pentru ei.
"Experienta clientilor nostri este unul dintre factorii majori care ne motiveaza. In ultimii ani, eforturile noastre s-au indreptat semnificativ in aceasta directie, de la noi servicii si produse, la suportul acordat clientilor. Un astfel de exemplu este conceptul lansat anul trecut in patru dintre magazinele companiei, cand am incercat sa le oferim clientilor o perspectiva cu totul noua atunci cand intra intr-un magazin al unui operator de comunicatii, prin intermediul unui nivel de interactivitate mai ridicat, furnizat de zonele multimedia si de testare disponibile. Aceasta initiativa alaturi de COSMOTE este inca un pas pe care il facem impreuna pentru o experienta superioara dedicata tuturor clientilor nostri. Este, in acelasi timp, un pas pe care il facem in vederea optimizarii retelei noastre de vanzari, care reprezinta un proces permanent in Romtelecom", spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
"Una dintre prioritatile noastre in 2011 o reprezinta imbunatatirea retelei de vanzari, in eforturile de a creste permanent satisfactia clientilor in toate punctele de interactiune cu acestia. Lansarea noilor magazine impreuna cu Romtelecom in locatii importante reprezinta unul dintre pasii pe care ii facem in demersul nostru de a ne dezvolta in mod continuu reteaua de vanzari, atat din punct de vedere cantitativ, in ceea ce priveste vizibilitatea si usurinta accesului clientilor la serviciile si produsele noastre, cat si din punct de vedere calitativ, oferindu-le cele mai bune produse la preturi avantajoase si servicii de consultanta. Astfel, prin lansarea noilor magazine, exploatam la maxim sinergiile dintre cele doua companii, oferindu-le clientilor servicii de cea mai buna calitate, personalizate propriilor nevoi", a declarat Panos Makris, Director Divizia Comercial, COSMOTE Romania.
Romtelecom are o puternica prezenta comerciala la nivel national, adaptata constant la nevoile si cerintele clientilor sai, cu peste 350 de puncte de vanzare, prin propria retea de vanzari, dar si prin colaborarea cu COSMOTE Romania si GERMANOS si alte parteneriate cu dealeri din intreaga tara.
COSMOTE Romania investeste constant in dezvoltarea retelei nationale de vanzari, care cuprinde la acest moment, aproximativ 640 de magazine in toata tara, incluzand 270 de magazine COSMOTE Romania, magazine comune cu Romtelecom si magazine GERMANOS.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall