Pachetul e-CLICK de la BRD asigura accesul facil si sigur la mediul online
Data publicarii: 01-07-2011 | Finante-Banci
Incepand de astazi, BRD isi completeaza oferta de produse si servicii cu un nou pachet, denumit e-CLICK. Acesta se adreseaza cu precadere utilizatorilor de internet, iar produsele care intra in componenta sa asigura facilitatea desfasurarii tranzactiilor online, cat si protectia acestora si a bunurilor achizitionate cu cardul. Pachetul e-CLICK poate fi comandat online, direct pe site-ul bancii, sau solicitat in cele peste 930 de agentii.
"BRD aduce pe piata bancara o noua proba de inovatie, dar si de reactivitate la solicitarile clientilor nostri. Astfel, Pachetul e-CLICK, grupeaza la un pret avantajos, toate produsele si serviciile online din oferta BRD: Card BRD ePayment atasat unui cont curent in Lei, internet banking - BRD-Net, phone banking -Vocalis. In plus, multumita componentelor de asigurari adaptate acestui mediu, tranzactiile online de la BRD sunt nu doar mai avantajoase, ci si mai sigure." declara Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului Strategie si Marketing al BRD.
Asigurarile din cadrul pachetului protejeaza bunurile si echipamentele electronice portabile achizionate cu cardul, online si la comercianti si despagubeste convorbirile neautorizate efectuate cu telefonul mobil in cazul furtului. Sunt acoperite, de asemenea, operatiunile frauduloase derulate cu cardul pierdut sau furat, inclusiv cheltuielile de refacere card, chei, documente.
Posesorii unui pachet e-CLICK beneficiaza si de o serie de reduceri si gratuitati astfel: operatiunile de transfer prin serviciile de banca la distanta reduse cu 75%, emitere gratuita a cardului BRD ePayment, comision de gestiune anuala card redus cu 20%, iar lunar prima interogare de sold si retragere de numerar sunt gratuite.
In plus, la achizitionarea unui Pachet e-CLICK, clientul intra automat in Programul de Fidelitate atasat cardului BRD ePayment. Timp de o luna de la lansare, in perioada 1 iulie - 1 august, clientii vor primi de 2 ori mai multe puncte de loialitate pentru cumparaturile online realizate in cele peste 1900 de magazine online care folosesc solutia ePayment. Mai mult, utilizand punctele de fidelitate se obtin reduceri de pana la 20% la noi cumparaturi in magazinele online partenere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall