Veniturile Duraziv au crescut cu 48% in primul semestru, la 32,7 milioane lei
Data publicarii: 07-07-2011 | AfaceriProducatorul de materiale de constructii Duraziv a inregistrat in primele sase luni ale acestui an venituri totale de 32,7 milioane lei, mai mari cu 48% fata de prima jumatate a anului trecut, de 22 milioane lei, pe fondul unei reactii pozitive a pietei fata de produsele nou lansate de companie.
"Largirea portofoliului companiei cu produse noi, precum vopseaua fara miros, lunile de iarna mai calduroase si cresterea ponderii renovarilor in totalul lucrarilor de constructii au sustinut aceasta evolutie", spun oficialii companiei.
Potrivit acestora, cel mai mare avans a fost inregistrat de vanzarile de adezivi, care au fost cu 56% mai mari comparativ cu perioada similara a anului precedent.
"Cea mai spectaculoasa evolutie a fost inregistrata de divizia de adezivi, unde vanzarile au crescut cu 56%. Acesta este un segment pe care am venit cu o strategie indrazneata, opusa trendului din piata. Am ales sa inovam si sa propunem pietei produse cu proprietati imbunatatite, adaptate nevoilor din santiere", a declarat managerul si proprietarul companiei Duraziv, Daniel Guzu.
Acesta a spus ca Duraziv a pus un accent deosebit pe cercetare din momentul in care a demarat productia de adezivi, la sfarsitul anului 2008. Guzu a adaugat ca isi doreste ca anual sa aloce aproximativ 3% din cifra de afaceri cercetarii si crearii de produse noi.
"Pe piata adezivilor in aceasta perioada au existat doua tipuri de abordari. O strategie nesanatoasa, atat pentru producatori cat si pentru piata, a constat in intrarea intr-un razboi al preturilor. Noi am ales sa nu facem acest lucru, si sa ne concentram pe calitatea produselor", a mentionat Daniel Guzu.
Divizia de profile metalice a inregistrat dupa primul semestru al anului 2011 o crestere a vanzarilor de 33%. De asemenea, spre deosebire de anul trecut, in 2011 compania a comercializat si vopsea, produs care a ajuns in acest moment sa detina o pondere de 7,5% din cifra de afaceri a companiei.
Duraziv a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent. Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare.
Compania era initial axata doar pe productia si comercializarea de profile metalice. La sfarsitul anului 2008 a fost instalata prima linie de productie de mortare uscate, ca urmare a unei investitii de sapte milioane euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. In prezent, investitia in aceasta linie depaseste 8,5 milioane de euro. In 2010 a demarat productia si la cea de-a treia divizie a companiei, cea de vopsele lavabile si tencuieli decorative pentru care a fost investit pana in prezent un milion de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut