Xerox implementeaza in Romania un model de distributie globala a serviciilor - Global Service Delivery Model

Data publicarii: 12-07-2011 | IT&C


 Xerox Romania implementeaza Global Service Delivery Model (GSDM), un model de distributie globala a serviciilor, care presupune reducerea riscului asociat livrarilor de produse, prin desfasurarea unor procese sigure si repetabile, aliniate cerintelor industriei si bunelor practici Xerox.

GSDM cuprinde 7 practici si 42 de procese, acoperind intreg ciclul de furnizare a unui serviciu - de la recrutare si angajarea personalului implicat in furnizarea serviciilor, gestionarea relatiilor de business si aspectele financiare, pana la incheierea contractului. Modelul este sprijinit de trei elemente cheie: primul consta intr-o matrice care detaliaza procesele operationale, in mod standardizat, pentru a creste nivelul de transparenta in interiorul propriei organizatii. Cel de-al doilea consta intr-o evaluare a maturitatii proceselor implementate, care permite Xerox sa standardizeze si sa masoare eficienta si calitatea acestora. Cel de-al treilea element este un proces de planificare a ameliorarii serviciilor (SIP).

Procesul de Evaluare a Maturitatii (The Process Maturity Assessment) este menit sa identifice discrepantele intre modul actual de operare si cele mai bune practici, definite potrivit Modelului. Acest proces ia in considerare diferite obligatii contractuale si scoate in evidenta domeniile in care se pot aduce imbunatatiri.

"Acest model ne permite sa automatizam procesele de distributie a produselor noastre si sa ne indeplinim obligatiile contractuale la nivelul celor mai inalte standarde si la calitatea pe care clientii nostri o asteapta de la Xerox", afirma Razvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox Romania si Republica Moldova. "Prin implementarea GSDM ne aliniem la standardele internationale, precum ITIL si beneficiem de proceduri standardizate de lucru si de costuri predictibile", incheie el.

Timp de noua luni, in urma implementarii GSDM, o echipa a Xerox Romania a realizat propriul Manual de Proceduri pentru Conturile Clientilor, acoperind golurile intalnite pe parcurs si construind un portal eficient pentru documentarea procesului.

Pentru implementarea acestui model de servicii, Xerox Romania a primit certificarea ISO/ IEC 20000-1:2005.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: