Xerox implementeaza in Romania un model de distributie globala a serviciilor - Global Service Delivery Model
Data publicarii: 12-07-2011 | IT&C
Xerox Romania implementeaza Global Service Delivery Model (GSDM), un model de distributie globala a serviciilor, care presupune reducerea riscului asociat livrarilor de produse, prin desfasurarea unor procese sigure si repetabile, aliniate cerintelor industriei si bunelor practici Xerox.
GSDM cuprinde 7 practici si 42 de procese, acoperind intreg ciclul de furnizare a unui serviciu - de la recrutare si angajarea personalului implicat in furnizarea serviciilor, gestionarea relatiilor de business si aspectele financiare, pana la incheierea contractului. Modelul este sprijinit de trei elemente cheie: primul consta intr-o matrice care detaliaza procesele operationale, in mod standardizat, pentru a creste nivelul de transparenta in interiorul propriei organizatii. Cel de-al doilea consta intr-o evaluare a maturitatii proceselor implementate, care permite Xerox sa standardizeze si sa masoare eficienta si calitatea acestora. Cel de-al treilea element este un proces de planificare a ameliorarii serviciilor (SIP).
Procesul de Evaluare a Maturitatii (The Process Maturity Assessment) este menit sa identifice discrepantele intre modul actual de operare si cele mai bune practici, definite potrivit Modelului. Acest proces ia in considerare diferite obligatii contractuale si scoate in evidenta domeniile in care se pot aduce imbunatatiri.
"Acest model ne permite sa automatizam procesele de distributie a produselor noastre si sa ne indeplinim obligatiile contractuale la nivelul celor mai inalte standarde si la calitatea pe care clientii nostri o asteapta de la Xerox", afirma Razvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox Romania si Republica Moldova. "Prin implementarea GSDM ne aliniem la standardele internationale, precum ITIL si beneficiem de proceduri standardizate de lucru si de costuri predictibile", incheie el.
Timp de noua luni, in urma implementarii GSDM, o echipa a Xerox Romania a realizat propriul Manual de Proceduri pentru Conturile Clientilor, acoperind golurile intalnite pe parcurs si construind un portal eficient pentru documentarea procesului.
Pentru implementarea acestui model de servicii, Xerox Romania a primit certificarea ISO/ IEC 20000-1:2005.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut