Vodafone Romania: mai putin cu 2,9% clienti fata de trimestrul precedent
Data publicarii: 22-07-2011 | IT&C
Vodafone Romania anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului fiscal 2011 - 2012
In perioada 1 aprilie - 30 iunie 2011, Vodafone Romania a inregistrat:
- 8.930.315 de clienti la 30 iunie 2011, in scadere cu 2,9% fata de trimestrul precedent
- Veniturile din servicii au crescut cu 4,1% fata de trimestrul precedent si au scazut cu 6,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut
- ARPU mobil a fost de 6,8 Euro, in crestere cu 11,6% fata de trimestrul precedent si in scadere cu 2% fata de aceeasi perioada a anului trecut
- Abonatii au fost 38% din totalul clientilor, iar utilizatorii prepaid, 62%
Vodafone Romania anunta indicatorii financiari principali pentru primul trimestru al anului fiscal 2011/2012, incheiat la 30 iunie 2011, conform rezultatelor publicate astazi de Vodafone Group Plc.
Vodafone Romania a inregistrat 8.930.315 de clienti, la 31 iunie 2011, in scadere cu 2,9% fata de trimestrul precedent, ca rezultat al continuarii deconectarilor de SIM-uri prepay inactive din baza noastra de clienti.
Veniturile din servicii au crescut cu 4,1% fara de trimestrul precedent si au scazut cu 6,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
ARPU mobil (Venitul Mediu pe Utilizator) a fost de 6,8 Euro pentru trimestrul incheiat la 30 iunie, ceea ce corespunde unei cresteri de 11,6% fata de trimestrul precedent si unei scaderi de 2%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
La 30 iunie 2011, abonatii reprezentau 38%, iar utilizatorii serviciilor prepaid 62% din totalul clientilor Vodafone Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online