ANAF aloca 8 milioane lei pentru produse de monitorizare si management al sistemelor IT

Data publicarii: 25-07-2011 | IT&C

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) aloca 8,15 milioane lei, fara TVA, pentru produse Quest Software privind monitorizarea si managementul sistemelor IT, contractul urmand sa fie atribuit in urma unei licitatii restranse, potrivit unui anunt publicat sambata pe site-ul e-licitatie.ro.

"Prezenta achizitie trebuie urgent finalizata - atribuire si derulare contract - pentru ca ANAF sa poata permite indeplinirea obligatiilor privind transmiterea la distanta, prin mijloace electronice in special a Declaratiei unice (112). Declaratiile 112 sunt depuse numai in format electronic incepand cu data de 1 iulie 2011. Subliniem ca la ora actuala platforma si infrastructura informatica mai pot mentine activa aplicatia pentru cel mult doua luni", se mentioneaza in caietul de sarcini.

Pentru atribuirea contractului va fi organizata o licitatie restransa accelerata, cu faza finala de licitatie electronica. ANAF precizeaza ca initierea procedurii de atribuire nu a fost posibila pana la aceasta data, in special din cauza lipsei finantarii de la bugetul de stat, care "este o problema cruciala cu care se confrunta Agentia Nationala de Administrare Fiscala". "Autoritatea contractanta a reusit cu dificultati enorme sa aloce resurse financiare, din fonduri proprii", se mai spune in document.

Potrivit ANAF, contractul va avea o durata cuprinsa intre 5 septembrie 2011 si 30 decembrie 2011. "Contractul va inceta sa produca efecte dupa data de 30 decembtie 2011, cu exceptia obligatiilor legate de garantia produselor, suportul tehnic si garantia de buna executie", se mai spune in document.

ANAF precizeaza ca mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. "Candidatura trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor", potrivit anuntului.

Ofertantii trebuie sa faca dovada, printre altele, ca au realizat o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) de minimum 2.000.000 euro sau proportional de la infiintare. Totodata, ofertantii trebuie sa fi incheiat in ultimii trei ani cel putin un contract si maximum trei contracte in valoare cumulata de cel putin 500.000 euro, care a avut ca obiect furnizarea si instalarea de produse software si hardware.

Garantia de participare la procedura, stabilita in suma fixa, este in valoare de 150.000 lei, iar cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea, fara TVA, a contractului. 

NewsIn