ProCredit Bank, rasplatita cu premiului special pentru o rata excelenta de retentie a clientilor IMM

Data publicarii: 25-07-2011 | Finante-Banci

In cadrul Galei Bancheri de Top, eveniment organizat de Finmedia in data de 21 iulie 2011 si aflat la cea de-a patra editie, ProCredit Bank a fost rasplatita cu premiul special pentru o rata excelenta de retentie a clientilor IMM.

Intitulat Premiu special pentru o rata excelenta de retentie a clientilor IMM, ca urmare a unui model de business bazat pe cunoasterea clientului si adoptarii de solutii individuale, acesta este cel de-al doilea premiu din istoria ProCredit Bank Romania (dupa lansarea primului card cu chip).

Heribert Kailbach, Directorul General Adjunct al ProCredit Bank Romania, a fost cel care a primit premiul in cadrul evenimentului, subliniind ca distinctia primita este o dovada a relatiilor excelente pe care ProCredit Bank le-a dezvoltat cu clientii IMM si a aprecierii acestora pentru sprijinul acordat in dezvoltarea afacerilor pe care le detin, pentru sustinerea oferita pentru traversarea perioadei de criza si pentru tratamentul corect si transparent in relatia banca - client la ProCredit Bank.

"Consideram ca aceasta recunoastere se datoreaza efortului sustinut depus in cei 9 ani de activitate pe piata din Romania pentru construirea si mentinerea portofoliului existent clienti si oferirea unor servicii bancare de calitate."