Garanti Bank, premiata de Global Finance pentru sistemul de plata a facturilor prin internet banking
Data publicarii: 29-07-2011 | Finante-Banci
Serviciul de internet banking al Garanti Bank, Garanti Online, a fost desemnat "Cel mai bun sistem de plata a facturilor” din Europa Centrala si de Est in cadrul premiilor anuale organizate de prestigioasa revista Global Finance.
Premiul a fost acordat in urma unei analize complexe realizate de echipa redactionala a publicatiei Global Finance si a avut la baza criterii precum eficienta strategiilor de atragere si deservire a clientilor in mediul online si complexitatea functionalitatilor oferite.
"Este al treilea an consecutiv cand Global Finance premiaza serviciul nostru de internet banking, confirmandu-ne astfel eforturile de a dezvolta in permanenta produse si servicii de cea mai inalta calitate pentru clientii nostri. Vom continua sa oferim utilizatorilor serviciului Garanti Online functionalitati noi si diversificate, adaptate nevoilor lor in continua schimbare, in conditii de maxima securitate.”, a declarat Ilker Ozdemir, Director Tranzactii Bancare & Canale Alternative.
Garanti Online, serviciul de internet banking al Garanti Bank, a fost lansat in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 acesta este disponibil si pentru persoane juridice. La sfarsitul anului 2010, serviciul a inregistrat o crestere cu peste 60% a numarului de utilizatori, fata de anul 2009, ajungand la aproximativ 46.000. In 2010 si 2009, serviciul a adus Garanti Bank distinctia "Cea mai buna banca de internet banking pentru persoane fizice din Romania”, acordata tot de Global Finance.
In 2011, Garanti Bank a dezvoltat noi functionalitati pentru platforma de internet banking, Garanti Online: meniuri dedicate pentru plata facturilor curente, reincarcarea cartelei pre-platite de telefonie mobila si incheierea electronica a contractelor de direct debit. Totodata, din luna iulie, clientii care constituie depozite prin Garanti Online beneficiaza de dobanzi mai mari decat la ghiseele bancii.
Clientii pot afla detalii despre produsele si serviciile oferite de Garanti Bank accesand www.garantibank.ro sau sunand la Alo Garanti: 0800 80 1234 (numar apelabil gratuit din orice retea de telefonie) sau + 4 021 200 9494 (numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall