RBS Romania lanseaza PhonePin, pentru tranzactii mai sigure si mai rapide
Data publicarii: 02-08-2011 | Finante-BanciRBS Romania introduce codul PhonePin, o metoda de autentificare automata pentru clientii care folosesc RBS Phone Banking ce asigura o securitate mai mare a tranzactiilor prin telefon, servicii personalizate precum si o eficienta sporita a acestui proces.
Codul PhonePin este o combinatie de 12 cifre, formata din codul unic de identificare al clientului RBS si dintr-o parola de patru cifre, aleasa de utilizator. Odata activat, accesul la informatiile confidentiale despre cont devine mult mai simplu: dupa ce apeleaza RBS Phone Banking, clientii tasteaza codul PhonePin si intra direct in legatura cu un operator.
Tranzactii mai sigure si mai rapide
Modalitatea de activare este simpla si se realizeaza prin intermediul serviciului RBS Phone Banking. Clientul tasteaza pe display-ul telefonului codul de identificare de 8 cifre urmat de parola de patru cifre inainte de a intra in legatura cu operatorul RBS Phone Banking. In urma introducerii acestui cod, operatorul stie cine este clientul cu care sta de vorba si ii ofera servicii personalizate inca din primul moment. Astfel, gradul de securitate al tranzactiilor creste, singurii care au acces la parola fiind clientii.
"Introducerea codului PhonePin este menita sa transforme tranzactiile telefonice intr-o practica frecventa, sigura si rapida pentru clientii RBS Romania. Din respect pentru timpul si nevoile acestora, ne-am gandit la o modalitate mai simpla de a efectua schimburi valutare, transferuri bancare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor.” a declarat Marijana Vasilescu, Director Comunicare si Marketing, RBS Romania.
Economie de timp
Aceasta noua metoda de autentificare ii ajuta pe utilizatori sa economiseasca timp, eliminand procedura standard de conectare, care presupunea un proces de identificare derulat prin intermediul operatorilor RBS Phone Banking. Prin activarea codului PhonePin, apelul devine mult mai scurt si mai eficient, concentrandu-se strict asupra informatiilor de interes pentru client.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut