RBS Romania lanseaza PhonePin, pentru tranzactii mai sigure si mai rapide

Data publicarii: 02-08-2011 | Finante-Banci

RBS Romania introduce codul PhonePin, o metoda de autentificare automata pentru clientii care folosesc RBS Phone Banking ce asigura o securitate mai mare a tranzactiilor prin telefon, servicii personalizate precum si o eficienta sporita a acestui proces.

Codul PhonePin este o combinatie de 12 cifre, formata din codul unic de identificare al clientului RBS si dintr-o parola de patru cifre, aleasa de utilizator. Odata activat, accesul la informatiile confidentiale despre cont devine mult mai simplu: dupa ce apeleaza RBS Phone Banking, clientii tasteaza codul PhonePin si intra direct in legatura cu un operator.

Tranzactii mai sigure si mai rapide
Modalitatea de activare este simpla si se realizeaza prin intermediul serviciului RBS Phone Banking. Clientul tasteaza pe display-ul telefonului codul de identificare de  8 cifre  urmat de parola de patru cifre inainte de a intra in legatura cu operatorul RBS Phone Banking. In urma introducerii acestui cod, operatorul stie cine este clientul cu care sta de vorba si ii ofera servicii personalizate inca din primul moment. Astfel, gradul de securitate al tranzactiilor creste, singurii care au acces la parola fiind clientii.

"Introducerea codului PhonePin este menita sa transforme tranzactiile telefonice intr-o practica frecventa, sigura si rapida pentru clientii RBS Romania. Din respect pentru timpul si nevoile acestora, ne-am gandit la o modalitate mai simpla de a efectua schimburi valutare, transferuri bancare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor.” a declarat Marijana Vasilescu, Director Comunicare si Marketing, RBS Romania.

Economie de timp
Aceasta noua metoda de autentificare ii ajuta pe utilizatori sa economiseasca timp, eliminand procedura standard de conectare, care presupunea un proces de identificare derulat prin intermediul operatorilor RBS Phone Banking. Prin activarea codului PhonePin, apelul devine mult mai scurt si mai eficient, concentrandu-se strict asupra informatiilor de interes pentru client.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: