Cu Vodafone, cinefilii pot fi mai aproape de Festivalul ANONIMUL, in acest an
Data publicarii: 04-08-2011 | LifestylePe toata durata festivalului ANONIMUL, Vodafone va desfasura o campanie dedicata in social media: 4 "corespondenti speciali” vor posta zilnic impresii si cronici de film pe Vodafone Buzz, contul nostru de Facebook
Vodafone scoate la concurs pe Facebook unul dintre cele 4 posturi de "corespondent”
Vodafone sustine a 8-a editie a Festivalului International de Film Independent ANONIMUL, care se va desfasura in perioada 8-14 august 2011, la Sfantu Gheorghe, in Delta Dunarii.
Pentru a aduce spiritul festivalului mai aproape de publicul larg, Vodafone va lansa o campanie pe pagina de Facebook www.facebook.com/vodafonero. O aplicatie speciala pe care zilnic vor fi publicate articole scrise de corespondenti Vodafone Buzz va fi disponibila pe durata festivalului, incepand de marti, 9 august. Patru corespondenti vor transmite de la fata locului scurte cronici legate de filmele incluse in programul festivalului, interviuri cu actorii si regizorii prezenti, poze si
filme inedite, dar si materiale inspirate de oamenii si locurile Deltei.
In campanie, vor fi implicati 4 bloggeri si personalitati cunoscute din lumea filmului, in rolul de ”corespondenti speciali” la Festivalul International de Film Independent ANONIMUL: Irina Margareta Nistor, critic de film, Cristina Bazavan, jurnalist (www.bazavan.ro), Adrian Ciubotaru, blogger (http://www.adrianciubotaru.ro).
Al patrulea post de corespondent Vodafone Buzz la ANONIMUL va fi ocupat, prin concurs, de catre un blogger care isi va demonstra afinitatea cu lumea filmului, printr-o recenzie postata pe blogul personal. Concursul se va desfasura, incepand de astazi, pana luni, la ora 12.00, pe pagina www.facebook.com/vodafonero.
In fiecare zi, fanii Vodafone Buzz care vor urmari cronicile celor patru corespondenti vor putea participa la concursuri ce vor avea ca premii "kit-uri de supravietuire in Delta”: Cartela Vodafone, articole de protectie solara si impotriva tantarilor etc.
Special pentru parteneriatul cu Festivalul de Film ANONIMUL, Vodafone a dezvoltat o campanie de comunicare "cu iz cinefil”, inspirata din filme celebre si adaptata atmosferei locatiei si specificului festivalului.
Vodafone va pune la dispozitie gratuit Internet prin conexiune Wi-Fi tuturor participantilor la festival, in Complexul Cinema din cadrul Green Village.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut