MDRT plateste peste un milion de euro pentru realizarea unor brosuri de promovare turistica

Data publicarii: 09-08-2011 | Turism

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a demarat licitatii pentru a achizitiona servicii de realizare a doua loturi de brosuri de promovare turistica a Romaniei care sa sustina implementarea strategiei de brand Romania - explorati gradina Carpatilor.

Primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, in limbile romana, engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, poloneza si rusa, ce vor prezenta cele mai competitive sase produse turistice ale Romaniei: circuite culturale, natura neatinsa, turism rural, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere si city breaks.

"Alaturi de acesti vectori de comunicare, prin care Romania se pozitioneaza pe piata turistica internationala, va fi prezentat si produsul turistic ”litoral”. Valoarea estimata a contractului este de 3.870.000 lei fara TVA (echivalentul a 900.000 euro fara TVA)", potrivit unui comunicat emis luni de minister.

Al doilea lot reprezinta tiparirea brosurilor referitoare la turismul in natura, city breaks si circuite culturale in limbile engleza, franceza si germana in 150.000 de exemplare.
Valoarea estimata a contractului este de 516.000 lei fara TVA (echivalentul a 120.000 euro fara TVA). 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: