Afacerile Farmec Cluj-Napoca au crescut in S1cu 16,9%, la 54,6 milioane lei
Data publicarii: 09-08-2011 | AfaceriProducatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a inregistrat in prima jumatate a anului 2011 o cifra de afaceri de 54,6 milioane lei, in crestere cu 16,9%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei.
"Desi piata bunurilor de larg consum a scazut in primele sase luni cu 9,7%, iar vanzarile de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului National de Statistica (INS), piata cosmeticelor are o evolutie pozitiva. In acest context, am reusit sa crestem vanzarile in primul semestru cu aproape 17 procente”, a declarat directorul general Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.
Conform datelor furnizate de Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital a inregistrat o cota de piata de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric, se arata in comunicatul Farmec Cluj-Napoca.
Pe segmentul tratamentelor de par, in primele patru luni ale acestui an, Gerovital a atins o cota de 26,5% valoric, fiind lider de piata. Laptele Doina s-a mentinut lider de piata pe segmentul produselor de curatare pentru fata, cu o cota de 15,55% - cantitativ, potrivit companiei.
In prezent, Farmec SA Cluj-Napoca detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut