Afacerile Farmec Cluj-Napoca au crescut in S1cu 16,9%, la 54,6 milioane lei

Data publicarii: 09-08-2011 | Afaceri

Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a inregistrat in prima jumatate a anului 2011 o cifra de afaceri de 54,6 milioane lei, in crestere cu 16,9%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei.

"Desi piata bunurilor de larg consum a scazut in primele sase luni cu 9,7%, iar vanzarile de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului National de Statistica (INS), piata cosmeticelor are o evolutie pozitiva. In acest context, am reusit sa crestem vanzarile in primul semestru cu aproape 17 procente”, a declarat directorul general Farmec Cluj-Napoca, Mircea Turdean.

Conform datelor furnizate de Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de ingrijire a fetei, brandul Gerovital a inregistrat o cota de piata de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric, se arata in comunicatul Farmec Cluj-Napoca.

Pe segmentul tratamentelor de par, in primele patru luni ale acestui an, Gerovital a atins o cota de 26,5% valoric, fiind lider de piata. Laptele Doina s-a mentinut lider de piata pe segmentul produselor de curatare pentru fata, cu o cota de 15,55% - cantitativ, potrivit companiei.

In prezent, Farmec SA Cluj-Napoca detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.

 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: