CEC Bank lanseaza o campanie promotionala la creditele de nevoi personale cu ipoteca
Data publicarii: 17-08-2011 | Finante-BanciCEC Bank S.A. lanseaza o campanie promotionala la creditele de nevoi personale cu ipoteca, in lei si euro, valabila pentru toate cererile de credit inregistrate in perioada 15 august - 31 octombrie 2011.
In cadrul acestei campanii, Creditul de nevoi personale extra ofera clientilor urmatoarele avantaje:
Creditul de nevoi personale extra, in lei sau euro, se acorda pe o perioada de maximum 30 ani, cu o perioada de gratie de pana la 360 zile. Valoarea maxima a creditului este de 1.200.000 lei/300.000 euro.
La calculul venitului net se pot lua in calcul toate veniturile certe, cu caracter de permanenta pe toata durata de creditare, ale familiei. Nu este necesar aport propriu.
Informatii suplimentare despre Creditul de nevoi personale extra pot fi obtinute de catre clienti in orice unitate CEC Bank, apeland numarul de telefon de la Call Center 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro.
In cadrul acestei campanii, Creditul de nevoi personale extra ofera clientilor urmatoarele avantaje:
- - dobanda este 7,99% (ROBOR 3M + 2,50 p.p.) pentru creditele in lei, respectiv 5,96% (EURIBOR 3M + 4,40 p.p.) pentru creditele in euro;
- - comision de analiza dosar: 0 lei;
- - comision de rambursare anticipata: 0;
- - comision de administrare redus: 0,15% pentru clientii care nu primesc salariul/pensia in cont CEC Bank. Pentru clientii care primesc salariul/pensia in cont CEC Bank comisionul de administrare este redus cu 50%.
Creditul de nevoi personale extra, in lei sau euro, se acorda pe o perioada de maximum 30 ani, cu o perioada de gratie de pana la 360 zile. Valoarea maxima a creditului este de 1.200.000 lei/300.000 euro.
La calculul venitului net se pot lua in calcul toate veniturile certe, cu caracter de permanenta pe toata durata de creditare, ale familiei. Nu este necesar aport propriu.
Informatii suplimentare despre Creditul de nevoi personale extra pot fi obtinute de catre clienti in orice unitate CEC Bank, apeland numarul de telefon de la Call Center 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al bancii, www.cec.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut