Afacerile eMAG au crescut in primul semestru cu 52%, la 62 milioane euro

Data publicarii: 26-08-2011 | Afaceri

Afacerile eMAG au crescut in primul semestru cu 52%, la 62 milioane euro


Retailerul online eMAG a inregistrat in primul semestru afaceri de 62 milioane euro, in crestere cu 52% fata de valoarea raportata in perioada similara a anului trecut, pe fondul diversificarii portofoliului de produse, a anuntat joi compania.


"Inca de la inceputul anului ne-am setat un obiectiv de dezvoltare accelerata, in conditiile in care estimam cresterea ponderii comertului online la peste 20% din piata electro-IT in 2011. Rezultatele foarte bune de la jumatate de an au fost impulsionate de diversificarea portofoliului de produse si de lansarea platformei Marketplace", a declarat, intr-un comunicat, directorul general eMAG, Iulian Stanciu.


Pana la finalul anului, eMAG isi mentine obiectivul de 150 de milioane euro, ceea ce va reprezenta o crestere cu 50% fata de anul anterior.


Tabletele PC reprezinta cel mai dinamic segment pe piata electro-IT, cu o crestere semnificativa de la inceputul anului, eMAG avand in primul semestru o cota de 45%, potrivit datelor companiei.


"Pe langa tablete, eMAG si-a consolidat in prima jumatate a acestui an pozitia de lider pe segmentul laptopurilor, majorandu-si cota de piata la 28%, in conditiile in care piata de profil a revenit pe o tendinta accelerata de crestere in aceasta perioada. La nivelul pietei, in crestere cu 25% in semestrul intai, cele mai multe laptopuri se vand online. (...) De asemenea, segmentul smartphone a crescut foarte mult, pe fondul diversificarii ofertelor de date pentru mobil si a continutului care poate fi accesat", se mai spune in comunicat.


Pe segmentul televizoarelor LCD si plasma, eMAG detine o cota de piata de 10%, pe segmentul echipamentelor de printing de circa 20%. Pe piata echipamentelor electrocasnice, eMAG are o cota de 5%. 

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: