Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care si-au zdrobit rivalii
Data publicarii: 26-08-2011 | DiverseToate organizatiile isi doresc sa ajunga numarul unu pe piata pe care activeaza. Insa, odata ajunse acolo, eforturile de a se mentine sunt si mai mari decat cele depuse in drumul spre succes. Pentru ca in fiecare zi se nasc alti potentiali competitori care isi fixeaza un singur obiectiv: sa detroneze liderii.
Companii cu renume la nivel mondial au fost devansate in servicii, vanzari si popularitate de alte firme mai mici, chiar start-up-uri care au revolutionat piata cu produse originale, inovatoare, influentand astfel comportamentul consumatorilor.
Multumirea de sine reprezinta principalul motiv pentru care gigantii ajung sa coboare din varf atunci cand o societate mai mica (din punct de vedere al dimensiunilor si promovarii) patrunde pe piata cu idei ambitioase si curajul de a risca prin intermediul produselor/serviciilor lansate, sustin specialistii.
Apple a zdrobit Nokia cu iGadgeturile sale
Ce exemplu mai bun de dat in acest caz il reprezinta decat Apple vs. Nokia. Cea mai mare corporatie din Statele Unite, listata pe bursa NASDAQ, a revolutionat pur si simplu lumea tehnologica cu produsele sale inovatoare - iPhone, iPad si iPod. Atat de multa popularitate a castigat compania lui Steve Jobs, incat i-a lasat cu usurinta in urma pe principalii producatori de telefoane mobile din lume.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut