Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care si-au zdrobit rivalii

Data publicarii: 26-08-2011 | Diverse



Toate organizatiile isi doresc sa ajunga numarul unu pe piata pe care activeaza. Insa, odata ajunse acolo, eforturile de a se mentine sunt si mai mari decat cele depuse in drumul spre succes. Pentru ca in fiecare zi se nasc alti potentiali competitori care isi fixeaza un singur obiectiv: sa detroneze liderii.


Companii cu renume la nivel mondial au fost devansate in servicii, vanzari si popularitate de alte firme mai mici, chiar start-up-uri care au revolutionat piata cu produse originale, inovatoare, influentand astfel comportamentul consumatorilor.

Multumirea de sine reprezinta principalul motiv pentru care gigantii ajung sa coboare din varf atunci cand o societate mai mica (din punct de vedere al dimensiunilor si promovarii) patrunde pe piata cu idei ambitioase si curajul de a risca prin intermediul produselor/serviciilor lansate, sustin specialistii.

Apple a zdrobit Nokia cu iGadgeturile sale

Ce exemplu mai bun de dat in acest caz il reprezinta decat Apple vs. Nokia. Cea mai mare corporatie din Statele Unite, listata pe bursa NASDAQ, a revolutionat pur si simplu lumea tehnologica cu produsele sale inovatoare - iPhone, iPad si iPod. Atat de multa popularitate a castigat compania lui Steve Jobs, incat i-a lasat cu usurinta in urma pe principalii producatori de telefoane mobile din lume. 

Integral in Incont.ro.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: