Romania va participa la targul de moda de la Paris in perioada 3-6 septembrie

Data publicarii: 06-09-2011 | Afaceri



MECMA in colaborare cu FEPAIUS au organizat participarea unui numar de 36 societati comerciale romanesti, din domeniul design-ului vestimentar, confectiilor si accesorii, la editia din luna septembrie 2011 a Salonului International Pret a Porter si a salonului Who's next.

Pe langa Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri (MECMA) si Federatia Patronala a Industriei Usoare (FEPAIUS), la organizarea participarii firmelor romanesti la eveniment a colaborat si Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine.

"Obiectivul principal al participarii Romaniei cu o serie de branduri proprii il reprezinta promovarea de marci si colectii originale, pentru a face cunoscut potentialul creator al firmelor romanesti de moda. Astfel, se consolideaza relatiile comerciale si de parteneriat existente cu societati de profil din Franta si din alte tari, cu efecte benefice asupra extinderii si modernizarii gamei de produse", se arata intr-un comunicat.

Potrivit MECMA,oamenii de afaceri romani prezenti la targ au avut inca din prima zi intalniri de lucru, creandu-se astfel premisele pentru relansarea exporturilor de articole de imbracaminte si accesorii pe aceasta piata traditionala din Uniunea Europeana in vederea identificarii unor noi oportunitati de atragere de investitii in tara noastra.

Cu aceasta ocazie, BPCE Paris ofera asistenta, pe intreaga durata a manifestarii, participantilor la misiunea economica si expozantilor romani la acest targ.

"Experienta acumulata de firmele romanesti in competitia cu parteneri din Franta si din alte tari le va permite realizarea unor colectii viitoare in acord cu tendintele rezultate la acest salon, permitand industriei de pret-a-porter din Romania sa castige nise pe piata franceza printr-o oferta de brand-uri proprii, in conformitate cu proiectul de branding al ramurii, prevazut in Strategia Nationala de Export", se mai spune in comunicat.

Pret A Porter Paris gazduieste 1500 de marci din 45 de tari diferite, structurate in cadrul a sase sectiuni - Atmosphere's: un adevarat salon in salon, care grupeaza marcile cele mai avansate; The Box: cutia de bijuterii a Salonului, unde se reunesc creatorii de accesorii «high fantasy»; So Ethic: prezinta tot ce este mai bun in creatia durabila, de la materiale organice la cooperari etice;  Heart Of Pret: caracterizat de energii si preturi mici, reflecta o lume in miscare permenenta, in care marcile poarta amprenta tuturor tendintelor, dar si a asteptarilor consumatorilor, creativitatea facand totul accesibil; Premiere Classe: imersiune totala in lumea accesoriilor de moda; Who's Next: propune o selectie de produse destinate amenajarii buticurilor, solutii de optimizare a vanzarilor, mai informeaza MECMA. 

NewsIn