Brandul romanesc rezista: Femeile din Occident poarta Adesgo
Data publicarii: 16-09-2011 | AfaceriProducatorul de dresuri pentru femei Adesgo vrea sa recastige piata locala. Si nu numai. In curand, compania va anunta un parteneriat cu un brand de renume din SUA si cu alti doi mai retaileri internationali, prezenti in Romania.
Daca pana acum productia Adesgo era mai mult orientata spre export,chiar si in proportie de 80%, de anul acesta compania vrea sa schimbe mersul itelor si sa-si intareasca pozitia pe piata romaneasca. Are si un motiv. Competitorul numarul unu, Mondex Sibiu, a intrat in insolventa. Astfel, dupa ce anul trecut Adesgo a deschis primul magazin in Bucuresti, chiar langa fabrica, luna aceasta a mai inaugurat un alt magazin. De data asta pe bulevardul Magheru, in centrul Capitalei.
"Cred ca este o piata mare. In ultimii doi ani am cam dormit si alti producatori ne-au luat piata. Acum vrem sa patrundem mai puternic pe piata romaneasca, pentru ca este o piata mare, de aproximativ 30 de milioane de dresuri pe an. Consumatorul traditional cumpara Adesgo”, a declarat pentru MONEY.ro, Shlomo Binder (foto), directorul comercial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri