Brandul romanesc rezista: Femeile din Occident poarta Adesgo
Data publicarii: 16-09-2011 | AfaceriProducatorul de dresuri pentru femei Adesgo vrea sa recastige piata locala. Si nu numai. In curand, compania va anunta un parteneriat cu un brand de renume din SUA si cu alti doi mai retaileri internationali, prezenti in Romania.
Daca pana acum productia Adesgo era mai mult orientata spre export,chiar si in proportie de 80%, de anul acesta compania vrea sa schimbe mersul itelor si sa-si intareasca pozitia pe piata romaneasca. Are si un motiv. Competitorul numarul unu, Mondex Sibiu, a intrat in insolventa. Astfel, dupa ce anul trecut Adesgo a deschis primul magazin in Bucuresti, chiar langa fabrica, luna aceasta a mai inaugurat un alt magazin. De data asta pe bulevardul Magheru, in centrul Capitalei.
"Cred ca este o piata mare. In ultimii doi ani am cam dormit si alti producatori ne-au luat piata. Acum vrem sa patrundem mai puternic pe piata romaneasca, pentru ca este o piata mare, de aproximativ 30 de milioane de dresuri pe an. Consumatorul traditional cumpara Adesgo”, a declarat pentru MONEY.ro, Shlomo Binder (foto), directorul comercial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an