Dupa fuziunea dintre Ardaf si Generali, italienii promoveaza cele doua branduri cu 3 mil. euro

Data publicarii: 22-09-2011 | Finante-Banci

Generali Romania, compania formata in urma fuziunii dintre Generali Asigurari si Ardaf, a lansat o campanie de promovare concentrata pe promovarea ambelor brand-uri, bugetul total fiind de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare.

Datorita profilului socio-demografic diferit al clientilor, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una fireasca. Realizarea unei campanii care sa promovoze ambele branduri, poate parea surprinzatoare insa, complementaritatea atributelor asociate celor doua marci ne-a determinat sa alegem aceasta strategie”, a declarat Daniela Dimitriu, director de marketing.

Bugetul pentru promovare este de 3 milioane de euro pentru toate canalele de comunicare pe care noua companie le va utliza (inclusiv comunicarea cu clientii) in aceasta campanie. Mixul de comunicare include atat comunicarea cu publicul larg, cat si comunicarea cu actualii clienti si parteneri de afaceri.

"Am decis sa promovam brand-urile si nu compania, Generali Romania, pentru ca vrem sa transmitem mesajul ca Generali si Ardaf raman prezente in piata", a completat Daniela Dimitriu.

Integral in Wall Street