Allianz-Tiriac finalizeaza programul de diversificare a ofertei de produse special concepute pentru IMM
Data publicarii: 04-10-2011 | Finante-Banci
- Oferta promotionala dedicata IMM in perioada 1 octombrie-15 noiembrie.
- Activ IMM - cel mai nou produs de asigurare pentru protectia micilor afaceri.
In perioada 1 octombrie - 15 noiembrie, Allianz-Tiriac deruleaza o campanie de vanzari a produselor proprii destinate segmentului IMM-urilor. Oferta include atat politele ce asigura, in principal, protectia activelor si profitului afacerilor de dimensiuni mici si mijlocii, cat si politele specifice de planificare a beneficiilor pentru angajati. Intreprinderile Mici si Mijlocii au, astfel, posibilitatea de a achizitiona un pachet complet adaptat nevoilor specifice de protectie si planificare financiara. In functie de produsele / pachetele de asigurare achizitionate, clientii Allianz-Tiriac beneficiaza de reduceri ale tarifelor de prime pe toata perioada campaniei.
"Vrem sa devenim partenerul in domeniul managementului riscurilor pentru un numar cat mai mare de firme mici si mijlocii. Pentru asta, in ultimele 12 luni, una dintre prioritatile Allianz-Tiriac a fost constructia unei oferte complete de produse de asigurare special concepute pentru nevoile diferitelor categorii de IMM. Campania pe care tocmai am lansat-o reprezinta faza finala a acestui program de accesibilizare a ofertei noastre dedicata Intreprinderilor Mici si Mijlocii”, subliniaza Rangan Bir, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari.
Alaturi de produsul de baza de asigurare a bunurilor apartinand persoanelor juridice existent in mod traditional in portofoliul companiei, Allianz-Tiriac Asigurari a dezvoltat o oferta segmentata de asigurari generale special concepute pentru diferitele categorii de Intreprinderi Mici si Mijlocii.
Fort IMM se adreseaza firmelor cu cifra de afaceri de cel mult 10 milioane de euro si ofera protectie pentru active asigurabile de pana la 8,5 milioane de lei. Fort IMM este un produs flexibil, clientul putand opta pentru diferite tipuri de protectie, in functie de nevoile si particularitatile activitatii asiguratului: asigurarea cladirilor, a mijloacelor fixe si circulante, a echipamentelor electronice, a instalatiilor, dar si asigurarea banilor sau valorilor din seifuri, a pierderii de profit rezultata ca urmare a intreruperii activitatii, sau asigurarea de raspundere civila fata de terti.
Activ IMM este cel mai nou produs destinat in principal firmelor cu cifra de afaceri de pana la 2 milioane de euro, fiind lansat de Allianz-Tiriac in luna septembrie a.c. Acesta garanteaza protectia pentru active asigurabile de pana la 1,5 milioane de lei. Activ IMM este o polita de asigurare simpla, cu prime de asigurare avantajoase, astfel incat, pentru o suma accesibila, clientii isi pot proteja afacerea impotriva celor mai frecvente riscuri care le-ar putea pune in pericol continuarea activitatii si profitabilitatea. Produsul poate fi achizitionat rapid si usor, fara a fi necesara o inspectie tehnica.
"Pentru noi, IMM-urile reprezinta un segment de clienti strategici, iar dezvoltarea sanatoasa a acestor afaceri depinde si de un control eficient al riscurilor, mai ales intr-un context social, economic si financiar plin de incertitudini. Activ IMM vine sa satisfaca aceasta nevoie crescuta de protectie fiind, in acelasi timp, un produs simplu, flexibil, cu preturi accesibile, adaptat realitatilor pietei si necesitatilor individualizate ale clientilor din cadrul segmentului reprezentat de micile afaceri”, declara Rangam Bir.
Acoperirile standardizate ale politei Activ IMM, disponibile in trei pachete de asigurare - Standard, Progresiv si Extra - permit clientilor sa isi aleaga varianta de asigurare adaptata nevoilor proprii. Acestia pot beneficia, in functie de pachetul ales, de protectie de baza pentru cladiri, mijloace fixe si mijloace circulante, dar si de acoperirea riscurilor de raspundere civila fata de terti si de protectie in cazul pierderii de profit rezultata ca urmare a intreruperii activitatii.
In ceea ce priveste produsele de planificare a beneficiilor pentru angajati, Allianz-Tiriac propune IMM doua produse de baza: Protect Grup si Grup Life, prin intermediul carora angajatorul, in calitate de contractant, poate achizitiona pachete de protectie financiara pentru angajati impotriva riscurilor de deces, invaliditate si interventii chirurgicale, incapacitate temporara de munca etc., garantate de Allianz-Tiriac Asigurari.
Pentru toate aceste produse, in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie, clientii din randul IMM-urilor - fie ei noi sau care doresc sa continue parteneriatul cu Allianz-Tiriac in domeniul protectiei si planificarii financiare - beneficiaza de oferte promotionale, in functie de structura pachetelor achizitionate.
Detalii cu privire la campania si produsele de asigurari dedicate IMM sunt disponibile pe site-ul companiei, la adresa www.allianztiriac.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall