Lurzer's Archive a lansat aplicatia de iPhone cu care vei putea accesa 27 de ani de creativitate, direct pe mobil

Data publicarii: 05-10-2011 | Media

Lurzer's Archive - un instrument util oricarui creativ din lume, a lansat astazi mult asteptata aplicatie pentru iPhone ce permite rasfoirea direct pe telefon a celei mai celebre reviste de advertising din lume. Acesta a fost creata de Mind Treat Studios - start-up specializat in dezvoltarea de aplicatii online personalizate.

Aplicatia iti aduce 27 de ani de creativitate pura direct pe telefonul mobil si cuprinde 160 de numere ale revistei, peste 40.000 de mii de printuri si peste 6.000 de spoturi HD care au facut istorie.

Functiile de baza ale aplicatiei sunt: optiunea "NEW”, prin care vei putea urmari cele mai recente lucrari si numarul curent al revistei, functia "ARCHIVE”, care iti va facilita accesul la arhiva tuturor numerelor, optiunea "Full Screen Ad view”, prin care, nu numai ca vei putea vedea cele mai bune spoturi din toate timpurile, dar vei putea afla si cine le-a creat si datele de contact ale echipei, functia "SEARCH” si optiunea "my ARCHIVE”, prin care iti vei putea organiza lucrarile preferate, vei putea face liste sau foldere personale.

Cu doar 99 de €/an ai acces la site-ul Lurzer's Archive , poti folosi aplicatia iPhone si cea pentru iPad, care urmeaza sa fie lansata in curand.

"Pe parcursul ultimilor 27 de ani, Lurzer's Archive a devenit una dintre cele mai celebre reviste in randul publicitarilor, ajungand chiar sa fie considerata «biblia advertisingului». Revista este o unealta utila pentru toti creativii, fiecare numar oferindu-le acestora o selectie a celor mai bune lucrari din industria publicitara din intreaga lume. Am dezvoltat aceasta aplicatie pentru a facilita accesul la arhiva: vei putea cauta prin toate numerele revistei, din 1984 si pana azi, folosind functia Search. Astfel, va fi mai usor sa vii cu idei oriunde si oricand sau sa amuzi un client care are anumite deficiente la capitolul umor. De asemenea, cei care au realizat lucrari care au aparut deja in arhiva de-a lungul timpului se vor folosi cu siguranta de aceasta aplicatie cand isi vor dori sa impresioneze pe cineva sau se vor gasi flirtand in barul hotelului. Dupa cum vedeti, ne pasa si de viata privata a creativilor din intreaga lumea. Asa ca, indiferent ce teluri sau obiective ai, noi iti dorim succes!”, a declarat Michael Weinzettl, Publisher Lurzer's Archive.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: