Lurzer's Archive a lansat aplicatia de iPhone cu care vei putea accesa 27 de ani de creativitate, direct pe mobil
Data publicarii: 05-10-2011 | Media
Lurzer's Archive - un instrument util oricarui creativ din lume, a lansat astazi mult asteptata aplicatie pentru iPhone ce permite rasfoirea direct pe telefon a celei mai celebre reviste de advertising din lume. Acesta a fost creata de Mind Treat Studios - start-up specializat in dezvoltarea de aplicatii online personalizate.
Aplicatia iti aduce 27 de ani de creativitate pura direct pe telefonul mobil si cuprinde 160 de numere ale revistei, peste 40.000 de mii de printuri si peste 6.000 de spoturi HD care au facut istorie.
Functiile de baza ale aplicatiei sunt: optiunea "NEW”, prin care vei putea urmari cele mai recente lucrari si numarul curent al revistei, functia "ARCHIVE”, care iti va facilita accesul la arhiva tuturor numerelor, optiunea "Full Screen Ad view”, prin care, nu numai ca vei putea vedea cele mai bune spoturi din toate timpurile, dar vei putea afla si cine le-a creat si datele de contact ale echipei, functia "SEARCH” si optiunea "my ARCHIVE”, prin care iti vei putea organiza lucrarile preferate, vei putea face liste sau foldere personale.
Cu doar 99 de €/an ai acces la site-ul Lurzer's Archive , poti folosi aplicatia iPhone si cea pentru iPad, care urmeaza sa fie lansata in curand.
"Pe parcursul ultimilor 27 de ani, Lurzer's Archive a devenit una dintre cele mai celebre reviste in randul publicitarilor, ajungand chiar sa fie considerata «biblia advertisingului». Revista este o unealta utila pentru toti creativii, fiecare numar oferindu-le acestora o selectie a celor mai bune lucrari din industria publicitara din intreaga lume. Am dezvoltat aceasta aplicatie pentru a facilita accesul la arhiva: vei putea cauta prin toate numerele revistei, din 1984 si pana azi, folosind functia Search. Astfel, va fi mai usor sa vii cu idei oriunde si oricand sau sa amuzi un client care are anumite deficiente la capitolul umor. De asemenea, cei care au realizat lucrari care au aparut deja in arhiva de-a lungul timpului se vor folosi cu siguranta de aceasta aplicatie cand isi vor dori sa impresioneze pe cineva sau se vor gasi flirtand in barul hotelului. Dupa cum vedeti, ne pasa si de viata privata a creativilor din intreaga lumea. Asa ca, indiferent ce teluri sau obiective ai, noi iti dorim succes!”, a declarat Michael Weinzettl, Publisher Lurzer's Archive.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut