BCR lanseaza oficial Platforma de internet banking pentru telefoane mobile - m.24banking.ro

Data publicarii: 05-10-2011 | Finante-Banci

Banca Comerciala Romana lanseaza oficial platforma de internet banking optimizata pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro.

In premiera pentru piata romaneasca, pentru lansarea acestui serviciu BCR a colaborat cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia au testat platforma si au transmis opiniile lor cu privire la usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.

"Pentru clientii BCR este vorba despre trei lucruri: comoditate, comoditate si comoditate. Telefonul mobil este aproape intotdeauna cu tine pentru ca e si ceas si memento pentru o programare sau ziua de nastere a unui prieten. Reda muzica ta preferata sau asculti radioul, are si jocuri pentru cand vrei sa treaca vremea, navighezi pe internet, iti citesti email-urile. Si atunci de ce sa nu iti gestionezi si banii tot de pe telefonul mobil? Ai vrea sa poti face cel putin doua lucruri de pe telefon: sa iti consulti situatia conturilor si sa initiezi plati urgente, ce nu suporta amanare", scpune Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR

Conform sugestiilor primite de la cei mai activi 500 de clienti utilizatori ai solutiei de internet banking la BCR - Click 24 Banking, aspectul si grafica serviciului m.24banking.ro au fost apreciate ca "foarte buna” si "buna” de catre majoritatea celor chestionati. Totodata, 80% din respondenti au declarat ca vor folosi de acum ambele modalitati de acces la internet banking (Click 24 Banking de pe calculator si m.24banking.ro - versiunea optimizata pentru telefoanele cu acces la internet).

Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt - Nokia, HTC si Iphone. Solutia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%). Tranzactiile deja inregistrate prin aceasta platforma mobila ne indica nivelul de incredere al clientilor in serviciul de internet banking al BCR, unele din operatiuni ajungand si la 40.000 ron per tranzactie.

Ca si comportament al clientilor, acestia se conecteaza cel mai frecvent dupa ora pranzului (14:00 - 15:00), verifica situatia conturilor, se uita la ultimele tranzactii iar apoi efectueaza operatiuni/tranzactii.

"In piata, aceste servicii servesc confortului clientilor. Iar BCR, prin dezvoltarea acestei noi solutii dovedeste ca raspunde nevoilor clientilor sai dezvoltand functionalitati prin care acestia pot fi in permanenta legatura cu banca lor”, a adaugat Bogdan Marin.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: