SAB&Accesorii 2011: Masinile hibride in centrul atentiei, iar Dacia fara stand propriu
Data publicarii: 06-10-2011 | Auto
Dupa doi ani de absenta de pe piata auto, Salonul Auto Bucuresti /SAB/ si Accesorii si-a redeschis portile, miercuri, la Romaero Baneasa, eveniment in cadrul caruia sunt expuse peste 30 de modele auto, printre care si cele hibride, insa lipsesc producatori importanti, precum Dacia.
Audi, BMW, Mercedes, Skoda, Hyundai, Ford, Land Rover, Kia sau Jaguar se afla pe lista producatorilor care expun in pavilionul 107 din cadrul Romaero Baneasa, in timp ce pavilionul 106 este rezervat firmelor specializate in producerea si distributia de accesorii auto, printre care: acumulatori, detergenti auto, aspiratoare profesionale, produse de ambient interioare auto.
Desi organizatorii au declarat, in conferinta de deschidere a evenimentului, ca numarul modelelor expuse depaseste 70 de unitati, in interiorul spatiului expozitional nu se regasesc mai mult de 30 de exemplare.
Cea mai mare pondere o au masinile marca Mercedes, prin intermediul AutoKlass, precum si Hyundai si Ford.
Atractia SAB&Accesorii 2011 o reprezinta de departe colectia de masini retro (Fiat, Porsche etc.) apartinand unor persoane particulare.
Printre cele mai scumpe modele comercializate la editia din acesta an a Salonului se afla un Mercedes SLS AMG, la pretul de 250.000 euro, insa promotional, in aceste zile, acesta ajunge la 195.000 euro.
Producatorul autohton de automobile Dacia nu are stand propriu la SAB, insa modelul Duster este prezent prin intermediul unei firme specializata in incheierea de polite RCA, organizatoarea unei tombole cu premii ce constau in cinci SUV-uri produse la Mioveni.
Potrivit observatorilor din piata, editia din acest a SAB&Accesorii 2011 este considerata varianta mai ieftina si mai scurta a Salonului International Auto Bucuresti /SIAB/, organizat de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile /APIA/ si de firma care realizeaza salonul auto de la Paris.
In cadrul Salonului, ce va fi deschis in perioada 5-9 octombrie, vor fi prezentate autoturisme, piese si accesorii auto, echipamente si utilaje pentru service-uri si spalatorii auto, sisteme audio si de navigatie, societati de leasing si de asigurari auto.
Programul de vizitare va fi intre orele 10:00-20:00, iar pretul unui bilet de acces este de 20 lei si contine un voucher fast food in valoare de 5 lei. Vizitatorii vor avea ocazia sa participe la tombola SAB&A 2011, premiul cel mare fiind un ATV Linhai Worker 4x4.
SAB a fost organizat in anii 90 si in 2001, dupa care a fost inlocuit de SIAB. SAB a revenit in peisajul evenimentelor de profil in 2009, dupa ce organizarea SIAB a fost anulata, pe fondul crizei economice care a prabusit piata auto din Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut