Mirajul slujbelor pe vasele de croaziera. Cat castiga romanii care muncesc pe mare

Data publicarii: 14-10-2011 | HR/Cariere


Un vapor de 80 de metri lungime, botezat ''Physalia'', acoperit de patru gradini. O asemenea capodopera au gandit proiectantii belgieni, care sustin ca nava nu are nevoie de combustibil clasic. Ba dimpotriva, pe masura ce inainteaza pe un fluviu, precum Dunarea, Eufratul sau Tamisa, turbinele ei vor purifica apa, dar vor produce in acelasi timp si energia electrica, necesara deplasarii.


"Indiferent de starea spirituala in care te afli trebuie in permanenta sa fii cu zambetul pe buze si sa fii la dispozitia lor, sa le indeplinesti dorintele", povesteste una dintre cameristele angajate pe nava. La fel ca ea, fara sa cracneasca, si ospatarii cara, zilnic, mii de farfurii si nu uita sa faca plecaciuni in fata clientilor. Daca nu sunt placuti, nu primesc bacsis si nu fac bani pentru acasa.


Romanii sunt apreciati pentru ca sunt muncitori. Si ii gasim peste tot. Unii ajung sa organizeze evenimente artistice pe vapor sau sa administreze cabinele echipajului. 


"Eu iti dau problema, tu o rezolvi, nu ca <<nu se poate>>, o rezolvi, de asta esti aici, ai venit pe barca. Vin numai cei mai buni", spune administratorul cabinei. 

Integral in Incont.ro.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: